• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aldert zijn VW Polo 9n3 Update 25-3

Ben benieuwd naar het eindresultaat! Heb je de demper gekocht bij de onderdelenshop/vw winkel in Surhuisterveen? Ik heb daar mijn Parabool velgen vandaan. En originele Audi stalen velgen met doppen.

Nee, deze demper komt uit angeren. Die jij bedoeld had niks. Erg moeilijk te vinden moet ik zeggen, een originele gti demper voor een polo.
Morgen of donderdag wordt hij geplaatst als alles mee zit..

Zodra hij er onder hangt zal ik even een foto maken.

Aldert zei:
Hierover heb ik nagedacht alleen hoor van verschillende kanten dat dit uiteindelijk wel gaat stinken.
Heb besloten het zo te laten..
als je een verfstripper hebt, kun je dit voorkomen ;-)
de demper lekker warmstoken, spuiten met hittebestendige lak, nogmeer stoken, evt. nog een laagje lak, nog wat stoken en klaar....
En trouwens, als ie onder de polo ligt, en je rijdt, ruik jij er toch niets van..?? :cool
Heb zelf ook mn einddempertje zwart gespritzt, nix van geroken hoor... :weetniet

anyways, komt er sowieso goed uit te zien lijkt me :ja

Voorheen

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Nu

Ik ben er erg blij mee, vind het zelf erg netjes staan.
Geheel origineel.

Mooi hoor!

Misschien nog een idee. Ik heb een andere kentekenplaathouder gemonteerd waar geen reclamestrook op zit. Dit staat net ff wat netter. Deze heb ik gewoon bij de Halfords vandaan.

Mooi resultaat Aldert! Ziet er echt strak uit. Wil velgen niet afkraken hoor, maar waarom heb je geen originele GTI velgen of van de Cross Polo? Staat in mijn optiek net even wat strakker!

GTI velgen vind ik niet mooi, zijn ook alleen maar leverbaar in 16 inch. Cross of Cup velgen waren te duur origineel. 1200 euro ong. voor een set.
Gebruikt is altijd schade en dat wou ik niet, ik heb ze tenminste niet gezien zonder schade..Deze velgen zie je bijna niet, wou is iets anders dan standaard..
Zwart met een grijze auto vind ik een mooie combi.

Is inderdaad een mooi combo. Vind het echt een mooie Polo! Hoe vind je deze velgen? Originele Estoril:

12.webp

Niet al te duur met nieuwe Pirelli banden.

Niet mijn smaak ! Zullen vast mooi staan maar dan hou ik liever me eigen.

Deze wou ik er eerst onder hebben alleen 310,- euro excl btw per stuk.

Dat zijn inderdaad mooie velgen! Wel duur zeg.... Wat vind je van de OZ Superleggera? Die lijken er wel wat op. Begrijp me niet verkeerd: ik vind de velgen die je nu hebt ook strak!

Stond al even in de planning, maar vandaag was het dan zover. De trommel remmen opnieuw spuiten.

Vanmorgen rond een uur of 10 begonnen..

Vroeger

Toen demonteren en schoonmaken..

Gespoten, helaas hadden ze geen zwarte glans verf wat hitte bestendig was, is toen mat geworden..

Zit er nu onder en ziet er een stuk beter uit.:party

hitte bestendig is niet nodig hoor voor je remtrommels. Ik doe dit soort klusjes al jaren met gewone verf die toevallig in de kast staat.

Zelfs de remklauwen doe ik met gewone hamerite achtig spul, blijft wel een jaar of 2 mooi..