• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alex VB stelt zich voor

Alex VB

Detailing rookie
27 jul 2008
20
0
Hallo Eenieder en allemaal,

Zoals gebuikelijk zal ik mij ook maar ff voorstellen op dit forum.

Ik ben dus AlexVB (VB = Van Breemen) 35 jaar jong en al een paar maanden de gelukkige eigenaar van een KIA c'eed SW 1.6 CRDi Sport in de magnifieke kleur... Black Pearl..

Ik woon en Zichen-Zussen-Bolder en dat valt onder de gemeente Riemst in België net over de grens bij Maastricht wat voor Limburgers ook weer een apart land is.:-d

Aangezien deze KIA mijn eerste echte af fabriek auto is heb ik me voorgenomen deze zelf te gaan poetsen en ik heb daar de Meguiar's spullen voor uitgekozen.. Dit ook na heel veel positieve verhalen en zelf geziene resultaten van anderen..

hier enkele foto's:

100_2857.webp

100_2861.webp
100_2870.webp

met vriendelijke groet,

Alex VB

Welkom Alex! Veel plezier hier op het forum. En zwart is dé kleur om te detailen. Je ziet er echt alles op, helemaal als het een nieuwe auto is :ja (spreek uit ervaring)

Welkom Alex!

Veel plezier op ons forum. We stellen je bijdrage op prijs! :-)^

Heb je alleen Meguiar's producten of gebruik je ook andere producten? :idee

Tim zei:
Welkom Alex!

Veel plezier op ons forum. We stellen je bijdrage op prijs! :-)^

Heb je alleen Meguiar's producten of gebruik je ook andere producten? :idee

hoi Tim,

Op dit moment gebruik ik alleen Meguiar's en Production Car Care. Of er nog betere produkten zijn weet ik niet. Ik hoor nl. ook veel positieve berichten over Poorboys!?

voor de rest ben ik meer dan tevreden over Meguiar's en PCC.

Alex

Schrijf je reactie...