• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

alexander

Hallo!

Mijn naam is Alexander en ik houd mij vooral op in een klein dorpje genaamd Geervliet in de provincie van de 2e Maasvlakte ;). In het dagelijks leven ben ik CNC draaier/frezer en in de hobby tijd doe ik aan fotografie en heb ik mijn plaats in de organisatie/management van het Open Drift Championship. Dus het zal jullie niet verbazen dat mijn foto's vooral bestaan uit driftauto's en modellenshoots ;)

Mijn status op dit moment: absolute beginner, koud van de pers... Al heel erg veel gelezen, maar er komt een moment dat je gewoon vragen moet gaan stellen om het duidelijke beeld te krijgen dat je zoekt.
Gelukkig is/was mijn beste maatje hier actief op het forum en detailler van beroep, dus ik heb een leermeester voor de fijne kneepjes (hoop ik:p)

Op dit moment ben ik nog aan het oriënteren welke middelen en spullen ik nog nodig heb om te beginnen.. Helaas ben ik dan weer zo'n eikel die het dan direct allemaal in 1x wil hebben en natuurlijk gelijk alles goed :p.

Het te poetsen vervoermiddel om te beginnen is deze auto (met grote noodzaak...)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Welkom op het forum!

Maak eens een afspraak voor een uitgebreid eerlijk advies. De koffie staat klaar :)^
 
Welkom.
Grappig want mijn vader heeft in vanaf '96 t/m '98 ook een Paseo GT gehad maar die was in mettalic Zwart.
Lag standaard wel lekker strak op de weg.
 
Dankje allemaal voor het warme welkom en de complimenten :)

@Dibbuz, zal ik zeker eens gaan doen. Al hoop ik dat je dan genoeg koffie in huis hebt voor deze koffiejunk :p
 
Dank dank :)

De paseo zag er daar nog mooi uit, maar nu moet ie echt dringend gepoetst worden... Dus ik moet me snel eens orienteren wat ik er allemaal voor nodig heb aan middelen :).

@Aroutin: Voor mij geen driftbak :), ik ben tijdens de evenementen driftig genoeg aan het rond rennen om alles in goede banen te leiden en om toezicht te houden:D
En geniet er van om die mannen dat kunstje te zien doen, zo goed word ik toch nooit...been there, done that, got the T-Shirt zeg maar haha