• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alfa 147 GTA

frankie

Detailing rookie
24 jun 2008
62
0
Zo, afgelopen zaterdag was het de beurt aan de GTA. Op zich wel netjes afgeleverd, in ieder geval goed in de wax, maar de methode liet blijkbaar nogal te wensen over. Overal swirls en hologrammen. Met het zonnige weer van afgelopen weekend begon ik me daar al flink aan te ergeren. :-"

Zo door de week had ik al het interieur aangepakt als ook de trims met trimdetailer (veel witte waxvlekken daarop trouwens).

Het plan van aanpak van de zaterdag:

Gewassen met good old Gold Class
Afgespoeld
Gekleid met de consumentenklei en QD
Afgespoeld
Droog gemaakt met Miracle Dryer (wat een fijn ding is dat toch!)

Machinaal de M80 opgebracht met oranje LC pad
Handmatig de M26 opgebracht met het LC rode handpad
Eventjes laten curen
Bandjes gedaan
M26 uitgepoetst

Swirls!
DSC00723.jpg


Dit komt van het dak na een klein stukje kleien:
DSC00715.jpg


De verzameling:
DSC00727.jpg


Het resultaat;
DSC00734.jpg

DSC00738.jpg

DSC00739.jpg

DSC00740.jpg
 
Bedankt voor de reacties! Gaf weer veel voldoening zoals altijd. Alleen gebruik ik deze producten alweer een tijdje, en ja je wil wel eens wat anders. Dus ga me weer even verdiepen op aanvullingen of vervangingen van deze...iemand nog suggesties?:-"
 
frankie zei:
Bedankt voor de reacties! Gaf weer veel voldoening zoals altijd. Alleen gebruik ik deze producten alweer een tijdje, en ja je wil wel eens wat anders. Dus ga me weer even verdiepen op aanvullingen of vervangingen van deze...iemand nog suggesties?:-"

Nouhou......ik mis eigenlijk de Black Hole in het rijtje.....
Volgens mij heb jij de aangewezen kleur om dit goedje op te smeren.....