• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Alfa guilietta

Juul

Detailing addict
2 mei 2019
47
50
Hard voor moeten werken maar mooi resultaat! ik blijf het sexy auto's vinden, die giulietta's. Wilde er eigenlijk zelf ook een maar in de versie die ik wilde viel die buiten mijn budget, dus toen maar voor een 159 gekozen.

• Leuk
Reactions: Hean

Hean

Detailing guru
2 nov 2020
475
108
35
Zuid-oost Brabant
@Hean ik zag je post ook net op fb voorbij komen. Ik heb de Halo9 ook om exact dezelfde reden. Alleen jammer dat de knipperende km teller niet weg gaat.. heb al proxy alignment geprobeerd maar helaas, de tijd en B-trip heb ik er wel mee terug gekregen in het menu. Het stoort me eigenlijk ook al niet meer. En de achteruitrijcamera is idd een welcome toevoeging. Ik vind het zicht met achteruit inparkeren, vooral in het donker, waardeloos in de Juul. Nu is dat een eitje!

Heb hem in laten bouwen en bij mij hebben ze volgensmij de blue&me module laten zitten en actief gelaten, dit icm een bepaald type bekabeling. Hierdoor geen last van de knipperen van de km stand enzo. Hetzelfde bij de mito waar een Kenwood in zit. Ook geen last van de km stand.

Herken t wel, was bij mijn 146 precies hetzelfde, echt slecht zicht naar achteren. Bewust gekozen voor een model zonder censoren en klapscherm omdat ik wist dat ik deze radio zou inbouwen dus die camera was wel een verplichting.

@Juul dankjewel! De 159 blijft ook echt een mooi model. Net als de GT en de Brera. Toch wel een liefde voor alfa Romeoo_O

• Leuk
Reactions: Juul

Tomsel

Detailing guru
10 sep 2018
372
135
Leuk verslag, mooi resultaat! Zeker voor de eerste keer…..kritisch zijn is denk ik prima en zorgt voor een zo goed mogelijk eindresultaat! Uiteraard wel realistisch blijven dat niet alles gecorrigeerd kan worden en op naar de volgende details :cool:!!

• Leuk
Reactions: Hean