• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alfa Romeo 156

Deebo

Detailing addict
6 mrt 2014
93
55
Ik heb mijn 156 gedetailed met de monello lijn, veloce op light cutting pad en zo afgebouwd, black hole, en dan wax,
op sommige foto's zijn de matzwarte onderdelen en velgen enzo nog niet gedaan, dat is ondertussen wel gebeurd :D
hier eerst wat voor en na foto's van de ergste delen:
2wmgitg.webp

9ztuhf.webp

2i6j8ma.webp

en de gewone foto's:
ayn4zq.webp

2re73iv.webp

30nhyit.webp

73i748.webp

15znxts.webp

2a1cvn.webp

10h2gsh.webp
2zobuq1.webp

Zo die had wel een polijstbeurt nodig, maar een prachtig resultaat. Leren bekleding is ook van glimmend naar een mooie doffe kleur terug gebracht. Zwart is zeker een mooie kleur om te detailen, maar ook zo besmettelijk en elk nieuw was krasje zie je ook meteen.

Kijk aan, mooi geworden! Hoe beviel de lak? Harde of zachte lak en welke stappen heb je precies genomen?

Ik denk zacht tot gewoon, het is gewoon diepzwarte non-metallic lak van dupont, ik heb hem eerst gewassen, dan gekleid, dan met monello veloce op oranje pad, dan mezzo op witte pad, en dan finale ook op een witte pad

Het is inderdaad een mooie kleur (toen hij net gedaan was) nu staan er al terug wat waskrasjes op na 1 keer wassen :s
Heel lastige (zachte?) lak

Hoe heb je dat leer zo gekregen? De zwarte momo stoelen in mijn spider glimmen ook teveel naar mijn zin.
Heb ze met PB Leather spul gedaan, maar daar worden ze niet bepaald dof van :-/