• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alfa Romeo Giulia Nuova super 1978

Afgelopen weekend nog even iets gedaan aan dit project.
Inmiddels zijn dak echter achterkant (bijna helemaal) af.
Zo gauw het project helemaal klaar is (zal mogelijk juli of augustus ofzo worden, doe ik hem nog een keer volledig.
Dak (hier moet nog wel iets meer aan gedaan worden;
supertje-5.webp

Achterkant (helaas moeilijk te fotograferen, in 'donkere' ruimte waardoor flits noodzakelijk was).
De bumper en kentekenplaat hebben we er af gehaald. Werkte toch wel even wat makkelijker.
supertje-6.webp

Binnenkort weer verder. ;)

Prachtig mooie wagen, zo worden ze inderdaad niet meer gemaakt helaas...al ben ik wel content met mijn 156, zoiets als dit blijft een droom:ja

Veel plezier met deze bella en ik kijk uit naar volgende updates!

Handig die oude auto's, bumper demonteren in een paar minuten i.p.v een half uur! Blijft een plaatje de Giulia Nuova! Benieuwd naar het eindresultaat. Nog een kleine tip: als je mooie schone achterlicht lenzen wilt hebben: even in de vaatwasser!

:love Van zulke Alfa's krijg ik altijd de vlinders in m'n buik.

Velgen lijken mij inderdaad Minilites. Die zie je best veel op Giulia Super's.
Zag laatst op internet een Giulia Super met GTA velgen (van de Giulia Sprint GTA dan hè ) of replica's daarvan. Vond ik ook wel erg stoer staan.
Zal eens kijken of ik die foto nog kan vinden.

Heb die foto gevonden. Van de Giulia Super met de GTA race replica velgen.

DSCF0001.webp

Als hij weg moet omdat ie je topic vervuilt zeg het maar dan haal ik 'm weg.

Super Top zei:
Als hij weg moet omdat ie je topic vervuilt zeg het maar dan haal ik 'm weg.

Laat maar lekker staan :love SUPER auto's zijn het om te zien, daar kan je bijna niet genoeg van krijgen ;)

@ Paulus de Boskabouter: Ja inderdaad, het zijn een paar boutjes die je los moet draaien en even de lampjes uit de bumper halen en je pakt de bumper er zo af.
Al vind ik de 'oude' auto's qua techniek helemaal lekker 'makkelijk'. Niet teveel electronica en daardoor makkelijk zelf iets aan te doen. :)

@ de rest: Bedankt weer voor de complimenten. Ik ben zelf ook helemaal 'verliefd' op deze auto (al is de liefde voor de nieuwe eigenaar/huidige van deze auto nog steeds veeeeeel meer). Het is echt een super Supertje ;). Waar je met veel plezier aan werkt.