• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Alfa Rosso verkleurd

Deebo

Detailing trainee
6 mrt 2014
90
1
40
Ik heb sinds enkele dagen een rode Alfa van 2003, welke ik uiteraard ook volledig ga detailen.
Ik heb achteraan de typeaanduiding, en langs de zijkant 2 stickertjes verwijderd,
Nu zie je kleurverschil waar ze zaten, gewoon polijsten maakt geen verschil...
Is er een mogelijkheid, of niet echt?

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
9.170
5.303
178
28
Leersum (Utrecht)
Er is dus een kleurverschil ontstaan en polijsten maakt geen verschil? Tja... Dan is de kleur ónder de blanke lak verkleurt, lijkt mij. Daar is wel wat aan te doen; Alles eraf! :p

marvin3183

Detailing trainee
10 aug 2017
35
4
30
Ik heb een vergelijkbaar iets. Een japanrot BMW uit 2005 waarbij ik de type aanduiding aan de achterkant heb weggehaald. Je ziet nu in iets lichter rood de type aanduiding nog staan. Polijsten hielp ook niet. Ik laat het gewoon zo, vind het wel best. Overspuiten wordt ik ook nooit zo blij van.

EJ2NH503P

Detailing guru
14 jan 2016
669
814
138
30
Is hij Rosso 130 (kleurcode)? Deze kleur is befaamd/bevreesd vanwege verkleuring onder de blanke lak. Hier is eigenlijk niets aan te doen buiten overspuiten. Je komt met polijsten domweg niet aan de verkleuring die onder de laag zit die je polijst.

Deebo

Detailing trainee
6 mrt 2014
90
1
40
Jep Rosso 130, typeaanduiding maar terugplaatsen dan :)
Bedankt voor de snelle reacties!

Zluytr

Detailing guru
25 nov 2014
3.194
4.153
178
37
Ik heb vroeger een 146 in alfa Rosso... mooie bordeaux rode auto.

Kwam er alleen later achter welke kleur het had moeten zijn :)

Vind-ik-leuks: Zuyd en Quantoxx