• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alfa spider Detail

Knap werk Eelco.

Dal trouwens wel een goed stukje muziek uit komen...
Ik weet wat twee 15" Focal subs in een Multivan T5 doen. Dan zal dit wel helemaal freacky zijn ]d~^
 
Ja, zeker jammer van de 16" 147 velgen. Tenminste, in 16" zijn ze wel zeldzaam :D Want 98% van alle 147's die met deze velgen rijden heeft ze in 15" (heb zelf zelf deze ook in 15" gehad. Met winterband. Maar heb ze al niet meer :p)
 
H@RM zei:
Knap werk Eelco.

Dal trouwens wel een goed stukje muziek uit komen...
Ik weet wat twee 15" Focal subs in een Multivan T5 doen. Dan zal dit wel helemaal freacky zijn ]d~^

Ja busje doet het zeker wel ja:grinning: , maargoed alles went.

2 Focals in een multivan lijkt me ook geen straf anders.

Heb zelf in de Caddy ook een vrij flinke set, eea staat in onderstaande links wel beschreven.

https://forum.Carclean.com/cc_postst3820/Eelco.aspx

http://www.soundofmars.nl/nieuwesite/?page=4&gallery_id=6
 
Daarom ga je dus altijd zo snel om me heen!:grinning:

Je hoort m vanzelf nog een keer ;)

@ Lexusfreak, Thx!
 
Jeroen zei:
Ja, zeker jammer van de 16" 147 velgen. Tenminste, in 16" zijn ze wel zeldzaam :D Want 98% van alle 147's die met deze velgen rijden heeft ze in 15" (heb zelf zelf deze ook in 15" gehad. Met winterband. Maar heb ze al niet meer :p)

haha, klopt, je hebt gelijk meeste zijn 15"

Velgen schijnen trouwens wel degelijk standaard te zijn bij een Fase II spider, was voor mij ook weer een leermoment.
 
De Spider is vandaag weer meegnomen door een blij verraste eigenaar.

Hij was er erg blij mee, hij had niet verwacht dat een "iemand dit voor de hobby doet":D zoals sommigen het zo leuk noemen tot dit resultaat kon komen.

Heb de man nog wat tips meegegeven mbt. tot het wassen en het 2 emmer verhaal (plus 1 voor de velgen).
Dus ik denk dat hij hem nu wel even netjes kan houden.

Voordat hij opgehaald was zag ik nog heel even de zon om de hoek komen, en heb ik nog snel even wat buiten foto's gemaakt:

IMG_3257.jpg

IMG_3253.jpg

IMG_3247.jpg

IMG_3242.jpg

IMG_3240.jpg

IMG_3239.jpg

IMG_3260.jpg

IMG_3261.jpg
 
Mooi hoor. Heb zelf een zwarte 147, ook uni. Heb vorig jaar wat getest, maar ik heb dus een harde lak. Ik kan niet wachten om weer eens aan de slag te gaan. Laat de lente maar komen!!