• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

alfaman stelt zich voor

Alfaman

Detailing rookie
5 feb 2018
9
15
48
Utrecht
Geachte leden,
Hierbij stel ik mij graag aan jullie voor. Ik ben hobbymatig detailer en mijn hele leven al liefhebber van auto's . Dit heb ik met de paplepel ingegoten gekregen. Nooit heb ik er bij stil gestaan dat er zoiets als een professioneel gepoetste auto bestond tot een jaar of tien geleden. ik kocht mijn eerste blik 'dure' autowax en ontdekte een nieuwe kant aan mijn automanie . Gezien ik in die tijd een eigen onderneming opstartte en er steeds minder tijd gestoken kon worden in de meer olieachtige delen van het autobezit was dit een prettige manier om met mijn auto bezig te zijn zonder dat het hele dagen uit mijn volle agenda snoepte ( wat was ik denkende ) .
Dit geeft ook meteen mijn mate van professionaliteit aan. Ik doe wat ik leuk vind om te doen en ga daarna weer verder met mijn dag. Maar ik pak alles aan. Ben nergens bang voor en gezien mijn vak ( ik ben goudsmid / juwelier ) ben ik vrij precies en vlot .

Dit forum heb ik lezend erg veel gebruikt en bedacht mij net in een opwelling eens aan te melden.
Alfaman groet u en wenst u verder een fantastische dag :)
 
Laatst bewerkt:
Jemig dat weet ik echt niet meer, volgens mij vond ik toen €25,- al vrij veel. Voor die tijd kocht ik altijd flesjes prut van Turtle Wax, op zich niet eens verkeerd spul.