• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Allereerste "echte" poetsbeurt

Omega-b2

Detailing rookie
4 jul 2010
12
0
Zo dan. Na de aanschaf van mijn Opel Omega 2.5 V6 Executive(full options), heb ik toch maar eens wat proffesioneel(er) poetsmateriaal aangeschaft dan waar ik normaal mee werk. Nog wel alles met het handje, maar het resultaat mag er toch zeker zijn, dacht ik zo!

33keyir.webp

6z7pft.webp

2igkbrd.webp

oa16vr.webp

Wat een superwagen zeg :love

Dat Irmscher pakket staat m echt super, toevallig ook voorzien van Bose soundsystem en zonrollo ?

Zilver (Z147 ?) is echt een hele mooie kleur, zeker als je m er strak hebt bijstaan zoals de jouwe.

Veel rijplezier ermee :-)^

Ziet er al zeer goed uit:cool
Alleen moet je een ding niet vergeten...
Zilver is niet de kleur om superreflexitie's te krijgen en ik kan er van mee spreken:ja
Maar wie een zilverkleur zo kan laten schitteren is zeer goed bezig;)

Normaal hou ik de auto om de zoveel dagen bij, maak ik de velgen even schoon e.d. , en als ik mijn auto al een week niet gepoetst heb; is dat dus al lang. Vandaag de tijd ervoor gevonden, dus de auto maar weer eens fris gewassen. Rotzooi verdween als sneeuw voor de zon, en de lak voelt weer als nieuw aan. Super glad, en da's hoe we het willen hebben :jippie

Paar foto's:

s1oymv.webp

cqdjr.webp

r9gyl1.webp

33wmi6v.webp

2dbl30p.webp

2m77rt3.webp

2j481go.webp

28rps3l.webp