• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alles over de AVA of Norway

IMG_0942.webp
IMG_0943.webp
IMG_0942.webp

• Verdrietig
Reacties: AndyVR
Ja heel herkenbaar. Ik haal de slang van mijn haspel af die op de ava zit en dan is hij strak recht, ben nog geen 1 rondje langs de auto en al helemaal in de war en slaat tegen de lak aan‍♂️

Ik heb de go en daar zit een goede metaal versterkte slang bij. Knikt niet en krult alleen maar doordat ik, de kneus die ik soms ben, altijd dezelfde kant op draai. Zodra hij recht ligt en ik er een beetje spanning op zet trekt hij zichzelf uit de krul. De verlengslang van ava uit het xxxl accesoire pakket die ik heb is minder robuust. Maar ook daar geen klagen mee.

Die gele is dan denk ik de vezelversterkte slang? Ik heb de P60 met de 8 meter staalversterkte slang en die krult idd wat Drifter zegt alleen als je zelf staat te klungelen. Zodra hij van de haspel komt ligt ie los in een rechte lijn op de grond, en dubbelvouwen omdat hij tot een lusje oid zou opkrullen is bij mij nog nooit gebeurd, wat bij mijn cheapy nilfisk eigenlijk elke keer gebeurde.