• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alles over de AVA of Norway

Ik zal hier ook mijn vraag over de AVI master neerzetten. Gisteren voor het eerst mee lopen “spelen” mooi en fijn apparaat!
Nu heb ik gelezen dat die met de Avo zero force gun 2 standen kan kiezen (iets met memory en 2x achter elkaar indrukken?) hierdoor zou je moeten kunnen switchen met bepaalde druk ?

Als dat zo is? Hoe werkt dat dan? Want ik krijg het niet voor elkaar..
Dat kan kloppen want de Master heeft het nooit gehad. Alleen de Smart had het bij bepaalde bouwjaren maar dat is er uit gehaald.

• Leuk
Reacties: Werner7385
Water terugdrukken in een aansluiting waar druk op staat, lijkt mij geen goed idee. De druk in je waterinstallatie zal nl. ergens heen moeten.
Maar geen aquastop gebruiken idd! Reden? De pomp van een AVA-hogedrukreiniger is zo ontworpen om continu water aan te zuigen. Een Aquastop beperkt of blokkeert tijdelijk de waterstroom, wat kan leiden tot cavitatie (luchtbellen in de pomp), wat de pomp kan beschadigen (oververhitten).
Als het goed is, is de waterinstallatie van je huis daartegen beschermd, in de meeste gevallen (afhankelijk op wat voor type kraan je de slang aansluit). Voor buitenkranen, wasmachinekranen en dergelijke geldt dat deze moeten zijn voorzien van een geschikte keerklep. In de meeste gevallen zit dat gewoon ingebouwd in de kraan zelf, en dan een keerklep van de juiste categorie die past bij het normale gebruik van de kraan. Dat alles is om niet alleen het drinkwater in je eigen pand te beschermen maar ook dat van de buren. Wetgeving hierover is zeer complex en zit vol met valkuilen, en ook gaat die wetgeving over enige tijd (1-2 jaar is de verwachting) weer veranderen. Als je hier meer over wil weten google eens op BRL6010.