Hi Folks!
Een klant van de overbuurman ( kapsalon ) vroeg of ik haar auto ook eens kon behandelen.
De auto was voor haar alleen een vervoermiddel van a naar b en was al flink toegetakeld.
Veel plekken waar je de spuitnevel nog zag zitten en waar het opnieuw gespoten was.
Of ik er nog iets van kon maken.....ik heb dus twee dagen aan deze wagen gewerkt.
Bij aankomst:
De auto eerst maar eens flink afgespoten en daarna gewassen met nanolex pure shampoo en een Meg's washmit.
De wieldoppen heb ik ingespoten met APC en daarna nog met Non Ferro.
De auto is daarna gekleid met DD Juice Born Slippy en meg's claybar.
Stukje deur:
Ik heb de hele auto gedaan met twee hits Nano's heavy cut op yellow pad en 1 hit op Nano's finish polish.
Wat voor en na foto's, helaas kan ik er niet meer van maken de auto was op dat gebied te erg toegetakeld.
Voorbeeld van de randen hoe vuil ze waren, deze met APC en een borstel te lijf gegaan:
De ramen nog schoongemaakt van binnen en buiten met Nano's glass cleaner.
Bandjes/trims en chroomwerk nog gedaan.
Koplampen geschuurd met p1500/p2500 en daarna gepolijst en beschermd.
De auto is daarna nog in de M21 sealant gezet en als laatste 1 rondje Nano's final finish.
Nog het eindresultaat wat haalbaar was:
Een klant van de overbuurman ( kapsalon ) vroeg of ik haar auto ook eens kon behandelen.
De auto was voor haar alleen een vervoermiddel van a naar b en was al flink toegetakeld.
Veel plekken waar je de spuitnevel nog zag zitten en waar het opnieuw gespoten was.
Of ik er nog iets van kon maken.....ik heb dus twee dagen aan deze wagen gewerkt.
Bij aankomst:
De auto eerst maar eens flink afgespoten en daarna gewassen met nanolex pure shampoo en een Meg's washmit.
De wieldoppen heb ik ingespoten met APC en daarna nog met Non Ferro.
De auto is daarna gekleid met DD Juice Born Slippy en meg's claybar.
Stukje deur:
Ik heb de hele auto gedaan met twee hits Nano's heavy cut op yellow pad en 1 hit op Nano's finish polish.
Wat voor en na foto's, helaas kan ik er niet meer van maken de auto was op dat gebied te erg toegetakeld.
Voorbeeld van de randen hoe vuil ze waren, deze met APC en een borstel te lijf gegaan:
De ramen nog schoongemaakt van binnen en buiten met Nano's glass cleaner.
Bandjes/trims en chroomwerk nog gedaan.
Koplampen geschuurd met p1500/p2500 en daarna gepolijst en beschermd.
De auto is daarna nog in de M21 sealant gezet en als laatste 1 rondje Nano's final finish.
Nog het eindresultaat wat haalbaar was: