• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Animemations' en zijn Renault Megane

Dacht dat het bleu cosmos was @Simmke, want aan de velgen te zien, is dit denk ik ook een Bose uitvoering.
Maar misschien dat er tussen de landen weer verschillen zijn.
 
@Marcel1973 zo ver heb ik me dan weer niet in de Mégane verdiept.

De combinatie van opties en uitvoering die wij wilden hebben kon niet (we wilden een ZEN maar die kon onder geen mogelijkheid met leren stoelen en stoelverwarming was een must ivm mijn vriendin haar rug).
Dus toen viel de Mégane af en is het een Astra geworden die overigens als enige op de markt stoelverwarming heeft zonder dat leren bekleding verplicht is!
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Dank @Animemations

Keus gaat liggen bij Gris Titanium, Noir Etoile of Bleu Cosmos.
Door de nieuwe EU-wetgeving worden er op moment geen nieuwe auto’s besteld, maar verkoopt de importeur voorraad auto’s. Zijn dus ff afhankelijk wat er staat.
Easy life pack is must, glazen dakje en automaat is “nice to have”.
 
Heb dat volgens mij bij Renault ook ergens gezien @Simmke, stof en stoelverwarming.
Maar wij hebben niet zo veel te kiezen op moment (zie boven). De leasemaatschappij is sterk gekoppeld aan een Renault/Peugeot dealer. VW en Volvo (en de overige merken) worden dan ineens te duur.

Maar dit zal een aardig alternatief zijn. Voordeeltje is wel, binnen drie weken rijden.
 
  • Leuk
Reactions: Animemations
Het zou kunnen hoor @Marcel1973, maar de dealer hier was heel stellig dat het niet kon dus we moesten dan maar een Bose nemen (want hij wilde gewoon die Bose verkopen natuurlijk). Die viel echter buiten budget (want koopauto) dus helaas :) kleurkeuze was bij ons op Rouge Flamme gevallen bij de Mégane trouwens :)
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973