• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ar74 zijn spulletjes....

ar74

Detailing rookie
21 aug 2009
55
0
Hallo allemaal,

In dit artikel [topic=4217]Klikkerdeklik....[/topic] heb ik een heleboel stappenplannen gebundeld samen met how-to's en reviews en gelijk mijn betsellijst en manier van werken. De vraag kwam na het bestellen of ik foto's wilde plaatsen. Bij deze dan dus!

Mijn eerste bestelling;
Dat waren eigenlijk de lege flesjes van de groupbuy van braamr.
Die zie je verderop op de foto staan.

Dit was mijn tweede bestelling;
SpullenCC011Large.jpg


Daarna mijn derde bestelling met de rest!
SpullenCC003Large.jpg


SpullenCC004Large.jpg


SpullenCC005Large.jpg


SpullenCC006Large.jpg


SpullenCC007Large.jpg


SpullenCC008Large.jpg


SpullenCC010Large.jpg


Dat was het!
Nu een keer tijd vinden / maken om er mee aan de slag te gaan.... :D
Groetjes,
Arjan
 
Dank allemaal!

@Vanquish Een onderschrift dat ik vaak tegen komt is er is geen betere raad is dan........ ;)
Groetjes,
Arjan
 
kanonnen!!!! dat zijn beste bestellingen!

voordeel is wel dat je meteen goed zit, en niet snel mis zal grijpen
 
:D Ineens goed begonnen
Shopping spree zoals ze zeggen in 't Engels
Nu moet ik ook wel in eigen boezem kijken, want ik ben ook zwaar uit de bol gegaan :p
Mooie collectie al...maar ik heb zo'n vermoeden dat ze nog gaat groeien... :ja
 
Hallo allemaal;

Ja leuk om zo te beginnen he! :party:

@ edwin1103 Het zijn vier verdunningen, er is er 1 puur. Licht, matig, zwaar en erg zwaar vervuild, en dan nog puur (welke ik dek ik weinig ga gebruiken.

@ alteniels en koertie Die heb ik gekregen, zie het groupbuy topic en dan de laatste en een na laatste blz uit mijn hoofd! Daarna iets aangepast naar mijn smaak.... De credits gaan dus niet naar mij! Het zijn ook geen stickers hoor, maar papieren prints met boekenfolie erover heen....

@dannydehert Hahaha, ik heb inderdaad al wat kleine (en een enkele grote) dingetjes op mijn verlanglijstje staan! :grinning:

En ik dacht idd, ja ik kan er een paar maanden over doen, maar ik kan het ook in 1 keer doen en dan grijp ik niet mis...... Wat het is geworden zie je dus hierboven! :party:

Groetjes,
Arjan