• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Archie's BMW E30 325i Touring, ex-drifter

En die Stanceworks BMW ziet er nu nog erger uit geloof ik... Was hij niet verbrand en gechopped??

Maar goed, hier nog een paar (telefoon)foto's van de E30. M'n pc thuis doet het vrijwel niet meer, dus de camera foto's en showoff laten even op zich wachten, dit is snel/snel op 't werk even gedaan :)

Foto van na het wassen:
98g7yu.webp

Kleien, voor het eerst in 20 jaar?? Dit is alleen van het stukje dak tussen het vooruit en dakraampje:
nqwdco.webp

Dit kwam er na de 3e hit nog vanaf:
opuzig.webp

Zo goed mogelijk afplakken
xyouo.webp

2v158qw.webp

Nog wat "niet weggepoetst" polijstmiddel.. :)
nc14w4.webp

Eindresultaat:
35i9kjc.webp

30if3ep.webp

Prachtige BMW! De lak ziet er erg goed uit voor een wagen op die leeftijd :ja
Klein beetje werk insteken en dan heb je een serieus dikke wagen. Handig trouwens dat ze er een 2.5 ingelegd hebben :jippie

even 4 naafkappies scoren voor deze velgen en klaar is kees...
Kroonkurken doen alleen maar afbraak aan deze wagen, plus dat ze nog eens een maatje kleiner zijn (dus nog zwabberiger ivm hogere wang...)
Lakwerk van de BMW's uit deze periode is verbazingwekkend goed, en ook lekker te corrigeren ;)

Gaaf ding! En met wat werk is er een heel nette wagen van te maken, goed begin gemaakt in elk geval!

zuidwest10;331662 zei:
Kickuh ride man-
effe terzijde de e28 met haaien smoel is van StanceWorks us

En dat haaien ding was wel gaaf met roof chop!
Maar helaas uitgebrand nadat de schuur van Mr. Burroughs helaas in de hens ging..

OT: Mooie BMW!

Mooi resultaat, alleen de voorbumper aan de onderkant even opknappen en dan heb je een hele mooie wagen

Bij deze oude BMW wielen. Originele BBS'en gemaakt voor BMW. Moet je inderdaad draaien aan de center cap.

Er bestaat een speciale sleutel voor (een soort van dop) om deze los te krijgen. Ik krijg die van mij niet los zonder de dop.

Knap werk geleverd :-)^
Ik vind het wel een speciaal kleurtje (maar wel een mooie).
Op sommige fotos lijkt het blauw en op andere fotos dan weer paars.

:-)^ WOW, wat is die mooie wagen weer mooi geworden zeg!

Heeft je vriend al spijt als haren op zijn hoofd nu hij zijn oude liefde zo heeft gezien?!

Hmmm, zover had ik nog niet gedacht. Ik ga hem er vanmiddag inderdaad even uithalen! Scheelt toch weer een aantal kg. Denk niet dat het merkbaar is, maar ach.

Ik denk dat RedCat meer bedoelt dat je aan dit reservewiel geen reet hebt en dat je hem nu alleen maar meesleept voor extra druk op je achteras.

Ik blijf bezig in de projecten topic, maar deze mag ook wel weer eens omhoog :)

Afgelopen maanden heb ik namelijk wel wat dingetjes aan de touring gedaan. Zo heb ik HydrO2 eens geprobeerd, wat qua verwerking en looks als het net aangebracht is prachtig is. Ook is de lak nog steeds heerlijk glad. Maar over de huidige beading ben ik niet te spreken :(

Beetje slechte foto's. Net voor en net na het aanbrengen op 5-Jan dit jaar.

vrxbly.webp

14mykn8.webp

Meest recente foto, 14-jan:
mjva69.webp

2gspsaq.webp

Daarnaast is ook de voorbumper vervangen. Op de oude foto's is goed te zien dat die niet heel netjes meer in de lak stond. Via de E30 club heb ik voor een leuke prijs een goed gebruikte op de kop getikt voor een erg fijne prijs :)

Voor:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Na:

Verder had ik gisteren niet bijster veel te doen, dus besloot ik wat foto's te schieten van de BMW... Ik had de 10-22 lens van mn schoonvader geleend, dus ik had 2 goede redenen :)

Bij deze 2 foto's is te zien dat ik nog wel wat werk te doen heb :)