• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Archie's BMW E30 325i Touring, ex-drifter

Dank jullie!

Suzuki;351283 zei:
Mooi geworden Archiebald,

nu de machinekamer nog:-"

Ik weet het, net als de cockpit. Maar alles met de tijd. :)

ivo's;351300 zei:
ziet er sowieso veel te netjes uit voor een drifter ;)

Klopt, ik hou het erop dat het komt omdat er niet veel mee gedrift is. De vorige eigenaar houdt het er liever op dat het komt omdat hij heel goed was :-"

Via een Amerikaans Canon forum ben ik op dit idee gekomen. Gisteren avond heb ik het dan eindelijk eens kunnen uitvoeren. Samen met 2 vrienden, 2 led lampjes, een statief en m'n camera op pad geweest.

Wat heb ik gedaan?
Van elke compositie ongeveer 5 foto's gemaakt, waarin op elke foto een ander deel v/d auto belicht werd
Deze RAW bestanden bewerkt
Daarna van deze foto's de delen welke ik wilde gebruiken in PS over elkaar gelegd
Clonestamp, smudge, contrast ed aangepast.

Met dit als resultaat:
(foto's zijn klikbaar voor full-size)

1 -
5k4qar.webp

Originele afbeelding. Welke is gebruikt als achtergrond

2 -
1sfamb.webp

Originele afbeelding. Welke is gebruikt als achtergrond

Wat vinden jullie ervan? :D

He mooi gedan! Ik heb nog een passat staan waar je dat ook bij mag doen :) de auto is echt opgeknapt! Wat voor mij een doorn in het oog is de kentekenplaat, een nieuwe geeft de auto een veel 'frisser' uiterlijk ;)

Geen probleem hoor. Als je een keer in de buurt ben ;)

En ik weet het, maar ik vind het zonde van m'n geld. Ik vind zo'n groot geel ding toch lelijk. Het is dat ze erop moeten. Maar het staat wel mooier ja, aan de andere kant, we hebben 2 auto's en op beide moeten nieuwe platen. Dat tikt aardig aan.....

Flink opgeknapt, mooi werk!
1 ding is me niet duidelijk, er staat 318 op, volgende RDW is het ook een 318i.
Is er later een 2.5i ingelepeld? Gezien je topic 325i vermeld?

Wat je schrijft klopt helemaal...

Hij is in 1993 geboren als 318i Edition. En een aantal jaar geleden, door de vorige eigenaar, omgebouwd tot Frankencar 325i... Hij heeft er toen van alles buiten de openbare weg mee gedaan en kwam er vorig jaar met de APK achter dat van 4 naar 6 cilinders niet mag zonder omkeuring. Dat heeft hij toen ook laten doen. Dus als je een tabblad verder kijkt bij de RDW dan zie je staan dat het een 318i is met een 2494cc 6cil. :)

Vandaag gespot bij de bimmerportal/bmw3serieforum voorjaars meeting, stond er netjes bij. alleen je voor grill even poetsen nog ;)

Ja ik weet het..... Maar ben er nog te lui voor geweest... :$ :$ Haha

Ik denk dat ik nieuwe roosters ga kopen met zwarte nieren :)

Ok... Een trieste post als ik heel eerlijk ben, ook al sta ik er zelf wel achter hoor. De BMW gaat er namelijk uit!

Afgelopen weken ben ik met mn vriendin aan het babbelen geweest en hebben we besloten de BMW weer terug te doen naar de vorige eigenaar en zelf een Golf mk1 Cabriolet terug te komen. Nu zijn we dus rustig aan het zoeken naar de juiste combi. 1.8, mooie kleur, nette staat, goede motor etc etc. Zodra we er zo 1 hebben gevonden gaat het dan gebeuren.