Vandaag bij RST-Smurf geweest.. Wat een held
Bij aankomst even staan ouwe hoeren, maar daarna meteen aan de slag gegaan.
De voorstoelen eruit gehaald en toen begonnen met de achterbank. APC+ erop, inborstelen en Smurf ging los met z'n extractor op de achterbank. Er zat ooit een vreselijke blauwe vlek in. Die is nu 95% weg.
Daarna zijn de deurpanelen gedaan, en toen de voorstoelen.
Ondertussen heb ik alle kleine losse delen uit de auto gehaald (Zonneschermen, lampje, C-Stijlen e.d) en deze met APC ingespoten en schoon geborsteld. Alle andere delen zijn in de auto op dezelfde manier gedaan. Daarna alle plastic delen in de SuperNatural gezet. (Wat een lekker spul, prachtig resultaat ook!)
Met het terug plaatsen van de stoelen was Smurf nog zo vriendelijk om even het vet in de rails te vervangen voor een nieuw laagje. De auto lijkt van binnen nu wel weer terug gestuurd naar 1988! Wat een verschil! Helaas kreeg ik het zelf niet mooi op de foto (heb er ook een stuk minder gemaakt als hij). Maar het resultaat mag er wezen. Ik durf weer, zonder smetvrees in m'n auto te stappen. De stoelen en het plastic plakken niet meer, maar bovenal! Hij ruikt nu LEKKER! en niet naar rook
Achterbank voor behandeling
Deurpaneel RA voor behandeling
Binnenverlichting 50/50
De asbak :-&
Spreekt voor zich he
Net als deze denk ik.....
Achterbank na, op de foto lijkt hij erg vlekkerig, komt denk ik door m'n flitser. Want in het echt was het niet te zien
Stoelen voor de behandeling
Stoelen na