• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Archie's VW Golf mk2, van verwaarloosd naar netjes?

Clio13;312256 zei:
Morgen de binnenkant nog.......

Snoek in de garage?

Ja naar dat interieur ben ik misschien nog wel het meest benieuwd! Heb door 0 ervaring mee, dus ik heb ook geen idee wat voor resultaten je kan behalen... Maar ik heb zo maar het gevoel dat dat wel goed komt!

En nee, geen garage, wel een carport :) Dat is de snoek van mn show-off van een tijdje terug.

Ziet er al stukken beter uit zo :-)^

Morgen maar eens goed kijken.Hoop dat je goed uitgerust zal zijn , want je kan aan de bak morgen :ja :lol

Vandaag bij RST-Smurf geweest.. Wat een held :jippie

Bij aankomst even staan ouwe hoeren, maar daarna meteen aan de slag gegaan.

De voorstoelen eruit gehaald en toen begonnen met de achterbank. APC+ erop, inborstelen en Smurf ging los met z'n extractor op de achterbank. Er zat ooit een vreselijke blauwe vlek in. Die is nu 95% weg.
Daarna zijn de deurpanelen gedaan, en toen de voorstoelen.

Ondertussen heb ik alle kleine losse delen uit de auto gehaald (Zonneschermen, lampje, C-Stijlen e.d) en deze met APC ingespoten en schoon geborsteld. Alle andere delen zijn in de auto op dezelfde manier gedaan. Daarna alle plastic delen in de SuperNatural gezet. (Wat een lekker spul, prachtig resultaat ook!)

Met het terug plaatsen van de stoelen was Smurf nog zo vriendelijk om even het vet in de rails te vervangen voor een nieuw laagje. De auto lijkt van binnen nu wel weer terug gestuurd naar 1988! Wat een verschil! Helaas kreeg ik het zelf niet mooi op de foto (heb er ook een stuk minder gemaakt als hij). Maar het resultaat mag er wezen. Ik durf weer, zonder smetvrees in m'n auto te stappen. De stoelen en het plastic plakken niet meer, maar bovenal! Hij ruikt nu LEKKER! en niet naar rook :)

Achterbank voor behandeling
Foto-HOLTYI66.webp

Deurpaneel RA voor behandeling
Foto-C8YXTQYK.webp

Binnenverlichting 50/50
Foto-FPBSLU3B.webp

De asbak :-&
Foto-FFGFQHED.webp

Spreekt voor zich he :)
Foto-SU3KCWEK.webp

Net als deze denk ik.....
Foto-TJODID33.webp

Foto-OGHRYRWT.webp

Achterbank na, op de foto lijkt hij erg vlekkerig, komt denk ik door m'n flitser. Want in het echt was het niet te zien
Foto-8ZJCSB6P.webp

Stoelen voor de behandeling
Foto-XONN4TDG.webp

Stoelen na
Foto-FVNHAFOF.webp

Archiebald;312390 zei:
Vandaag bij RST-Smurf geweest.. Wat een held :jippie

Bij aankomst even staan ouwe hoeren, maar daarna meteen aan de slag gegaan.

ik een held? :weetniet

Maar was wel verrassend om een oude bekende te zien , wat ik niet had verwacht

Archiebald;312390 zei:
Daarna alle plastic delen in de SuperNatural gezet. (Wat een lekker spul, prachtig resultaat ook!)

Dat was de Naturel Look van Poorboys kerel :ja

Archiebald;312390 zei:
Binnenverlichting 50/50
Foto-FPBSLU3B.webp

Vindt deze nog steeds mooi om te zien , hoe ranzig zoiets kan zijn:-&

Tering zeg....wat een gore boel zeg. Dat je daar in heb durven zitten..

Is in ieder geval weer lekker opgeknapt.

ja, super ! Extractor is echt leuk om mee te werken in dit soort auto's.

Zit er goed uit.

De "vlekken" in de bekleding die je nog ziet komt denk ik door de flits icm nog vochtige plekken. Als het echt goed droog is zou het weg moeten zijn.

Tip: auto binnen en ramen open. Als dat niet kan kacheltje erin of een vochtvreter. Met deze temperaturen gaat het anders lang duren voordat het echt droog is.

Zo! wat een resultaat, dit laat echt mooi zien wat je met een extractor kan bereiken. daar kun je met de hand gewoon niet tegenop :-)^

:jippie :jippie

Hier wat NA foto's van het interieur, op sommige foto's zijn nog donkere vlekken te zien, deze zag ik in het echt niet. :roll:

2q9w6bt.webp

mllavn.webp

2cs81vo.webp

15yw0eb.webp

Wow, werken met een extractor is inderdaad heel erg leuk!
Heb je ook nog een plaatje van het zwarte water wat eruit kwam.
haha

:)

Nee, dat is niet de bedoeling! Ik kan de mensen die mij of m'n vriendin hebben aangesproken over hoe net de Golf is al niet meer op 2 handen tellen! :jippie En daarbij heb ik al 2 mensen gesproken die hem wilde kopen....

Het blijft voorlopig nog wel m'n of een projectje hoor.

Op 1 of andere manier lekt de kofferbak is. Er staat geen water in, maar de vloer is wel vochtig. Heb net de slang voor de achterruitensproeier gevonden, die hing los. Hier zit nu een knik in met een ty-wrap... Hopelijk helpt dat!
De knipperlichten doen het niet altijd... (nee geen flauwe grap :) )
Er wordt deze week een schroefset bezorgd
En ik wil nog steeds groot motorisch onderhoud doen.....

Voorlopig nog wel even bezig dus. Maar het poetsen zit nu wel goed!