Zo de Golf is weer thuis.... Man o man wat een gedoe. Ik heb nogal wat handige vrienden dus had bedacht, als 1 van jullie die auto nog fixed. Zorg ik ervoor dat jouw auto er weer tip/top bij staat straks. Ik dus 2 assen gekocht via marktplaats. Opgestuurd gekregen (ging al een paar dagen overheen). Naar die vriend gebracht, toen hij tijd had (Weer een paar dagen verder) hij die auto op de brug en uit elkaar. Passen ze niet.
Contact opgenomen met de verkoper, geen probleem, heb er genoeg liggen. Stuur ze maar terug. Afin, dat dus gedaan, weer andere retour gekregen (weer een paar dagen verder). Die vriend van me die er weer onder gezet. Paste 1 kant toch weer niet lekker. Wiel stond met positief-camber teveel naar buiten. Waardoor hij erg naar links trok en aanliep. Goed, uit laten lijnen dan proberen.
Weer een paar dagen verder........................ De Golf was uitgelijnd, maar 't was nog steeds niet in orde. Contact opgenomen met een VW gekke kennis die een vw garage heeft hier in de buurt, kan ik hem bij jouw neerzetten? Ja, was geen probleem. 't Ding daar achter gelaten, bleek die as alsnog te lang te zijn. Een cm of 2. Maar hij had er 1 liggen die paste, dus omgewisseld, maar goed. Toen moest hij weer uitgelijnd worden. Dus, hup 't ding weer naar Euromaster. Weer een paar dagen verder..... zucht! Maar! Ze hebben die 2e keer uitlijnen wel onder coulance gedaan!
En nu rijdt hij weer zoals vanouds. Dus het zit weer goed
Maar toch, bijna 3 weken je autootje missen is wel lang hoor!