• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Je bent me net voor JW. Heb zelf de motorkap van de Panda in de Paint Sealant gezet. @Timm
Erg mooi product, makkelijk aan te brengen (zelf via zo een zwarte disc van Monello), even wachten en afnemen met een hoogpolige doek (Waxaddict oranje eentje) en bam, glans voor je kiezen. Nu staat er op de fles, niet in de zon (in tegenstelling tot Hot Wax welke daarvoor bedoeld is) maar dat moet je ook niet doen. Het deel wat in de zon stond was niet te buffen, toch effe een Quick Detailer erop en klaar. Uitgepoetst en klaar.

De Hot Wax is wel vele malen makkelijker, aanbrengen en uitpoetsen maar ik gok dat de Paint Sealant langer stand houdt. Allebei erg makkelijk te verwerken. De naam zegt het al Wax On, Wax Off
 
Kleine uitbreiding, grote impact :)

Stroomkabel en luchtslang op trekhaspel...

IMG_0871.JPG
 
Netjes, netjes,
Wat voor compressor heb je er aan hangen? Ik ga er van uit dat je het alleen gebruikt voor bandenspannning en pad schoonblazen?
 
Wat een hobby al niet kan teweegbrengen he. Mooie verzameling en ook prachtig ingericht!
Wel een grote fan van Dodo Juice zo blijkt? Ik heb nu voor de 1e keer een wax van hun, de purple haze pro. Dit weekend eens gaan uitproberen.
Ik moet dit topic heel dringend aan mijn vriendin laten zien, dan gaat ze de 2 m² die ik gebruik in de garage niet meer zo erg vinden. :D
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Haha, dank je @Doeni.
Die Purple Haze Pro gaat je zeker bevallen, toppertje.

Wacht even met je vriendin erbij te roepen. Over een dikke week is de schuur klaar. Een simpel fiets schuurtje van 3x2 is dan helemaal strak ingericht als detail / auto sleutel schuur.

Dit stukje is nu af maar alles van de andere kant staat er nu voor, heb nog even geen betere of verder in werk foto's

IMG_0979.JPG


Kleine edit. Die muren zien er erg nat uit maar dit is de voorstrijk. De stenen zijn een soort lichtgewicht sponszuig steen. Het zuigt zo hard dat de buitenkant nu ook wit is geworden ;) Geintje natuurlijk maar moest wel 3 lagen voorstrijk en 3 lagen muurverf doen.