• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

3mm variant ken ik niet, maar volgens mij zijn er genoeg varianten in 4, 4.5 en 5 mm.

3mm bestaat ook al het het niet de gangbaarste maat inderdaad.

https://web2.hettich.com/hbh/addon/...f;jsessionid=52D57461D7C1AE765DE3675D145942B0
ba128289-d998-4377-93c3-cd1ee13c91d3.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Heb ze nog niet allemaal gesmeerd maar ik vind Dynasty en Icon wel ontzettend lekkere waxen. Ik weet niet meer precies welke omdat ik ze beide in 1 keer heb gesmeerd maar eentje was echt een appeltje-eitje om te smeren en beide hebben wel erg goede zelfreinigende eigenschappen.

Ik ben wel erg benieuwd nar Chroma, die wil ook nog graag smeren.

En Dew Drops is niet besteld. Zit alleen nog te wachten op Luminous...
 
Ik heb een auto nog nooit zo snel gewaxt als met Chroma, echt supermakkelijk te gebruiken. De standtijd en de geur zijn minder, de looks weet ik wel erg te waarderen (al denk ik dat deze nog beter tot zijn recht komt op lichtere kleuren).
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie