• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Om precies en zeer duidelijk te zijn. De The Showroom directie is een 5 koppige directiewelke individueel een merk beoordeeld op 5 zeer belangrijke punten.

Punt 1. Design.
Punt 2. Verpakking.
Punt 3. Collectie.
Punt 4. Achtergrond.
Punt 5. Sprayer.

Als op al deze 5 unaniem en volmondig ja komt dan wordt het besteld.

Enkele jaren geleden was het een 6 koppige directie maar wegens budgettering hebben we Financiën ontslagen. Dus daar doen we gewoon niet meer aan.
 
Hahaha klopt!
Om heel eerlijk te zijn heb ik echt wel de makkelijkste vrouw qua hobby's waar maken. Het maakt hier niet uit hoeveel ik besteed. Zolang we eten, huis, (schone) auto's en spaarcentjes hebben is zij tevreden. Nadeel van de investeringen is dat ik nog heel veel sapjes heb die ik nog wil (moet) uit proberen maar simpelweg teveel heb :blush:
 
Is dit iets voor je verzameling? ;)
https://stjarnagloss.com/
(Mooie flesjes zo naast elkaar) :cool:
Ziet er uit als een leuk merk met een scandinavisch tintje. Het is echter ook niet meer dan dat tintje alleen want hun adresgegevens zijn exact hetzelfde als dat van Dodo Juice welteverstaan in de UK. Van Dodo Juice heb je denk ik ook wel eens gehoord, maken ook leuke producten btw. :p
 
Volgens mij is het weer een merk beheerd wordt door 1 persoon, die laat flesjes vullen door een bedrijf en doet er een mooi label op. Helemaal niks mis mee, eigenlijk slim als het je lukt maar 10 jaar geleden lukte het niet, misschien nu wel.

Het is helaas niet goed gekeurd. Witte en transparante flesjes door elkaar, niet dezelfde stijl flesjes. Ik weet het, we zijn streng maar dit gaat niet door.
 
En ik kom ruimte tekort.

Heb nu een kast met 12 vakken.
4 vakken Dodo Juice
2 vakken Juicy Details
2 vakken Gyeon
1,5 vak Bear Car Care
0,5 vak YumCars
1 vak The Detail Kitchen
1 vak voor Lab Geeks

En Waxaddict staat al op de kast...

Ooh ja, en Primal Detail maar die staat in de vitrinekast bij de waxen
 
  • Verbluft
Reactions: Marcel1973
Ben nog even wezen duiken in het verhaal achter Stjarnagloss. Opzich best leuk. Dodo Juice doet al jaren wax makers helpen met hun Independent Wax Label. DJ zorgt dan voor de verpakking, materialen en marketing zodat de wax maker een kans krijgt mee te doen in de detail wereld. Dit keer hebben ze dit gedaan met een heel merk. Het assortiment van Stjarnagloss komt geheel uit de keuken van DJ echter is er geen enkel product hetzelfde als eentje van DJ. Allemaal uitzonderlijke recepten. Jack Cavanagh is directeur van het merk. Persoonlijk heb ik het merk opnieuw op de agenda gezet voor de eerstvolgende directie vergadering. Wie weet.....