• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Lekker man, nou die Flexen inruilen voor 18.0 V accu machines :p
Die kast die links, met al die vakken en evt. deur/lade, is dat van Ikea? Wat een spul heb jij ook man, machtig.
 
Ja het is niet een gouden kast maar lijkt mij wel erg praktisch. Ook maar is naar kijken :). Oh hebben die merken ook al machines op accu's. Inderdaad even goed onderzoek doen! Ik heb nu ong. 2 jaar de XFE 15 125 18.0-EC, die ik tegelijk met een 18.0 slagboor van Flex kocht. En sinds een maand de PXE, wat echt een fantastisch ding is. Heb verder geen ervaring met Rupes Ibrid maar anyway. Ik heb bewust gekozen voor flex aangezien ik daar ook een slagboor van heb en al mijn machines gaan Flex worden. Mooie van Flex, snelle opladers, 1 oplader kan de 11.8 en 18.0 volt accu's opladen. Ze laden sneller op dan ze leeg zijn. Ik heb de XFE met 2 accu's 5ah, en evt. 2 x 2.5ah van de slagboor. De PXE heb ik ook met twee accu's en daarmee hetzelfde verhaal, die krijg je niet eerder op dan dat de volgende weer opgeladen is. Ik gebruik ze bedrijfsmatig en heel werk heel efficient, maar nooit zonder volle accu gezeten :). Wil stiekem ook nog de roterende variant, maar eerst maar eerst sparen Tonny :innocent: En de Flex Flex, stofzuiger, etc etc hahaha
 
Oja cool. Net nieuw zeker? Ziet er ook niet raar uit, alleen een steunplaat van 180mm lijkt mij wat lomp haha. Maar je zal vast met de 125 werken op de excentrische.

EDIT: krijg net een mail van toolstation die een heel assortiment DeWalt hebben. Toevallig ook een boek van toolstation door de deur. Maar met andere woorden, kiek maar is op die website.;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Zo, dat ging rappie. De flesjes ontvangen en overgegoten. Nu alles netjes in de zwarte flesjes. En de schuur beter verwarmd. Het anto vorst kacheltje had moeite met boven de 1 te blijven met deze kou. Dit kacheltje is zo lekker warm dat in een uurtje tijd de schuur van 4 naar 11 graden ging :)

IMG_1850.JPG IMG_1849.JPG IMG_1848.JPG

IMG_1847.JPG
 
Zijn best plesante flesjes. Kwazar. Beetje eigen gemaakt maar zijn kwalitatief erg goed. Leuke is dus ook dat de paarse is standaard maar dan met een foam tip. Dit zorgt voor een soort spuitbus nevel in plaats van een rode spray. De zwarte en blauwe hebben ook een foam tip en een andere stijgbuis en nu komt er foam uit :)
 
  • Leuk
Reactions: Jahe
Hé Tamer, de recepten zijn misschien een beetje aangepast. Kleurtje, geurtje of sommige ingredienten die makkelijker verkrijgbaar zijn maar de CORE 8 zijn exact hetzelfde als de oude. De Scarlett Fever, Black Widow en Shinecraft zijn de SN Hybrid uitvoering met kleur specifieke ingredienten toegevoegd. Black Widow heeft bijvoorbeeld meer Montan erin zodat de zwarte glans beter uitkomt.