• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

En een plekje gevonden voor de machines.
Erg mooie beugeltjes van Rupes.

D952AB2F-C5EE-4EB8-9A1B-6D079C1EE027.jpeg


34B9ABF9-61DA-44B4-A57C-23F1638DAE9A.jpeg
 
Ziet er mooi uit Arie!
Zolder zou voor mij wel een dingetje zijn . Ik heb juist alles van zolder naar beneden gebacht. Als ik wilde beginnen was ik eerst 20 minuten aan het sjouwen voordat alles beneden stond. Nu alles al op begane grond staat is de drempel lager.
 
Ziet er mooi uit Arie!
Zolder zou voor mij wel een dingetje zijn . Ik heb juist alles van zolder naar beneden gebacht. Als ik wilde beginnen was ik eerst 20 minuten aan het sjouwen voordat alles beneden stond. Nu alles al op begane grond staat is de drempel lager.

Zoals Ric al zegt, dit is de showroom geen werkplaats. De schuur bevat al een behoorlijke gebruikersvoorraad. Alleen de polijstmachines staan op zolder maar die gebruik ik dan ook zeker niet iedere week.

De schuur :
IMG_1569.JPG

IMG_1570.JPG