Een maandje geleden heb ik in het topic over de Volvo 1800ES beloofd om ook m'n eigen auto binnenkort aan te pakken. Dat is afgelopen weekend gebeurt met:
- gewassen met de washmitt van PB en BTBM van Dodo, met twee emmers
- een volledige kleibeurt met klei van Meg's en quick detailer
- DAP:
- 1 hit inizio op oranje
- 1 hit mezzo op oranje
- 1 hit finale op wit (wat volgens paulus te grof is, las ik in een ander topic)
- Black hole
- Techwax van Meg's
Er zitten hier en daar nog wat hardnekkige krasjes die ik nu niet weggekregen heb. Met name rond de handgrepen op de deuren en de achterklep, maar swirls hebben het niet overleefd.
Ben zo druk geweest dat ik tijdens het werk geen foto's heb gemaakt, maar ik vond de 50/50 er ook niet zo uitspringen op deze zwarte lak. Hier volgen wat close ups en wat overzichten van het eindresultaat. Veel plezier met foto's kijken
en deze is verplicht toch?
[
- gewassen met de washmitt van PB en BTBM van Dodo, met twee emmers
- een volledige kleibeurt met klei van Meg's en quick detailer
- DAP:
- 1 hit inizio op oranje
- 1 hit mezzo op oranje
- 1 hit finale op wit (wat volgens paulus te grof is, las ik in een ander topic)
- Black hole
- Techwax van Meg's
Er zitten hier en daar nog wat hardnekkige krasjes die ik nu niet weggekregen heb. Met name rond de handgrepen op de deuren en de achterklep, maar swirls hebben het niet overleefd.
Ben zo druk geweest dat ik tijdens het werk geen foto's heb gemaakt, maar ik vond de 50/50 er ook niet zo uitspringen op deze zwarte lak. Hier volgen wat close ups en wat overzichten van het eindresultaat. Veel plezier met foto's kijken
en deze is verplicht toch?
[