• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo 1800ES -UPDATE nieuwe foto's

:love Wat is de wagen prachtig geworden! Raar van die witte plekken, daar is de oxidatie toch goed ingevreten in de lak denk ik. Heb geen ervaring met rode lak, dus is maar een wilde gok!

Leuk om alle reacties te lezen. Heb nu alweer zin in het volgende project. Lak is echt super opgeknapt, maar toch nog veel plekken die met een machine niet te herstellen zijn (zoals die witte vlekjes). En vorige eigenaar heeft beschadigingen nou niet al te subtiel weggewerkt.

Black hole vind ik trouwens geen fijn product. Je moet het heel snel afnemen anders poets je je een ongeluk om de restanten weg te krijgen. Iemand ervaring met dit grei?

Is mij nog nooit gebeurd, waarschijnlijk te dik aangebracht? Je hebt er namelijk maar heel weinig van nodig!

Ik heb voor de motorkap van de peugeot 206 3 erwten op de pad gedaan. En de gebruiksaanwijzing gevolgd: blijven poetsen tot er glans zichtbaar was;)
(ik ben nogal van de gebruiksaanwijzingen op de flessen of op het forum :ja )

Bij mij verdwenen de poetssporen niet helemaal maar de glas kwam behoorlijk door. Ik loop ook nog te prutten met de juiste dosering en heb de glans maar aangehouden als goed genoeg verwerkt moment zeg maar.
Op de achterklep heb ik behoorlijk wat banen moeten maken :-"

Bij mij verdwenen de poetssporen niet helemaal maar de glas kwam behoorlijk door. Ik loop ook nog te prutten met de juiste dosering en heb de glans maar aangehouden als goed genoeg verwerkt moment zeg maar.
Op de achterklep heb ik behoorlijk wat banen moeten maken

dus je moet wel aardig met de machine door voordat de glans er door komt? Ga het gewoon weer proberen op m'n eigen auto. Heb een liter van dat spul, dus moet op. ;-)

Knap werk!

De Blackhole is werelds spul, je moet net zo lang inpoetsen, tot er een glans ontstaat. Daarna laten curen, dan krijg je een lichte waas, die poets je zo uit.
Denk aan een ding: Less is More!

Ik doe een halve auto, alvorens uit te poetsen, en heb nog nooit problemen gehad. Dus langer inwerken met je pad...

Mooie foto's! en mooi resultaat zeg!
het was even hard werken, maar dan heb je ook wat! hij zal nu zeker hoger worden getaxeerd :)