• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Review]Carclean.com Orange peel pads [Update 2: extra foto's Carclean.com busje]

Tim;304996 zei:
Dit is maar een tussendoor fotootje met mijn GSM he, goed lezen.

Ik had het zeker goed gelezen. Ik vroeg mij alleen af waarom je dit zou posten, er is immers geen vergelijkingsmateriaal. Lastig om te zien wat de pads precies gedaan hebben. De foto's die je nu post zijn stukken fijner vind ik zelf. Laten duidelijk zien wat er gebeurt is na de behandeling.
 
Het idee van een snapshotje tussendoor, gewoon uit enthousiasme. De rest zou later komen en heeft Dennis nu wat eerder gepost.

Het was bedoeld als teasertje, dat is een beetje het idee van een snapshotje. Ik vind nog steeds dat je goed kunt zien hoe bizar die reflectie is op mijn snapshotje.
 
Wat een waardeloos toestel dan, tijd voor een iPhone 5... :)_[]

Maar goed , zelfs met de beste caera's kun je de boel flessen, dat toonde jullie al eens aan met een Aston, geloof ik.

@Dibbuz Mooie 50/50's! Ik weet uit eigen ervaring dat ze de waarheid weerspiegelen...
 
Dat ziet er weer erg goed uit. Ik heb m'n denimpads al binnen, maar ik kan alleen buiten aan de slag en met dit weer zie ik het niet zo zitten. Wachten tot het voorjaar dus.
 
Moet je wel ff 'over de grens' gaan shoppen Tim ;)
Specs klinken veelbelovend, bijna een S3 killer.....
Maargoed, da's voor in een ander topic....

Ontopic, ik ben erg benieuwd naar de show-off!
 
De reflectie op die A3 (laatste foto) is echt niet normaal! Wel handig, kan ik in de garage mijn haren kammen, hoef ik mijn vriendin niet aan de kant te duwen :-" .
 
Hier nog een goede foto waarin je het effect te zien krijgt in 4 hits. Gaat om een Skoda met originele lak:
Foto is bewust wat groter omdat het 4 foto's in een zijn en je anders het effect minder goed kan zien.
op_pad.jpg
 
Kan je ook aangeven welke pad icm welke machine en welk middel is gebruikt ?

Resultaat is echt super netjes, nu snap ik ook wat je bedoelde met weten waar je moet stoppen.
Lijkt me erg moeilijk aangezien het resultaat steeds beter wordt. Is er trouwens ook gekeken hoeveel invloed dit op de lakdikte had ?
 
ivo's;305068 zei:
Moet je wel ff 'over de grens' gaan shoppen Tim ;)
Specs klinken veelbelovend, bijna een S3 killer.....
Maargoed, da's voor in een ander topic....

Ontopic, ik ben erg benieuwd naar de show-off!

Hij komt eind deze maand waarschijnlijk deze kant op. En anders ff naar onze Oosterburen crossen:-b
 
Juffer1;305174 zei:
Kan je ook aangeven welke pad icm welke machine en welk middel is gebruikt ?

Resultaat is echt super netjes, nu snap ik ook wat je bedoelde met weten waar je moet stoppen.
Lijkt me erg moeilijk aangezien het resultaat steeds beter wordt. Is er trouwens ook gekeken hoeveel invloed dit op de lakdikte had ?
Deze is ook met M205 gedaan, tot nu toe volgens ons het beste smeermiddel.

Lakdikte is ongeveer afgenomen met 10 micron. Lastig om precies te zeggen aangezien het zomaar een paar micron kan schelen als je een halve cm verderop meet.
 
Gisteren en vandaag de motorkap van de Skoda van Bert gedaan.

Een alleszeggende foto:
_DSC0715.jpg


Voor:
_DSC0713.jpg


Na:
_DSC0714.jpg


Voor:
_DSC0718.jpg


Na:
_DSC0719.jpg
 
Echt een geweldig resultaat :cool:
Ik vind die 10 micron eigenlijk best wel veel (er van uitgaande dat je +- 30 micron blanke lak hebt gemiddeld) maar zolang je dit werkje doet met een lakdiktemeter vind ik het wel kunnen.
Is er tijdens het polijsten extra gelet op de naden/randen van de panelen of is daar bvb een stuk tape gekleefd om het ergste te voorkomen ?
(en nabewerkt met een mousse pad veronderstel ik)
 
Wat een prachtig resultaat heb je behaald! Echt strak. Is het nu ook nabewerkt of is dit enkel van de Orange Peelmpads?
 
Is al wel nabewerkt maar de OP pads finishen belachelijk goed.
Je ziet alleen een lichte waas, wat swirls en lichte hologrammen, niets wat je met een DAP, oranje pad en Mezzo niet weg zou kunnen krijgen.

Niks afgeplakt, je wel niet tegen taperanden aan polijsten met de pads.
 
Even topic afstoffen, gisteren met Marc (Snitser) zijn Golf aangepakt, even een paar foto's.

Voorscherm:

2013-04-06102536.jpg


2013-04-06114740.jpg


2013-04-06114825.jpg


2013-04-06120821.jpg


50-50 scherm-deur:

2013-04-06120854.jpg


50-50 deur-deur:

2013-04-06124715.jpg


Achterscherm voor en na:

2013-04-06133841.jpg


2013-04-06140350.jpg
 
Zeer fraai! Viel het tegen of mee? Welke smering heb je gebruikt?