• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Review]Carclean.com Orange peel pads [Update 2: extra foto's Carclean.com busje]

Optie 3 moet wel goedkomen. Alleen diepere krasjes komt de pad eigenlijk niet bij.
 
Ik heb vandaag de C.Pro Orange Peel sanding pads mogen proberen, de kleine versie, met Meg's M205

Video:

Links nog niet bewerkt, recht wel

th_E4EA6BDE-6114-4DF4-A1E4-02D853B81BB5-7947-000008934B7E739F.jpg



:heart_eyes:


Ervoor:

0002CDE6-3062-4B7D-BAF4-D1A0BA18F1E5-7947-0000089341F76636.jpg


Erna:

DFB9C098-D315-4B3A-9357-E45D5BD3F652-7947-000008933390356B.jpg



Kunnen we de details weer een lat hoger leggen.....
 
Is de focus van de camera op de na foto wel goed? Lastig te zien.
Tip: stukje tape op de lak plakken waar de camera zich op kan focussen.

De pads zijn sowieso voor mij product van het jaar 2012!
Te bizar dat je zo effectief orange peel kan verminderen, geweldig!
 
Tja, het blijft behelpen natuurlijk met een iPhone... ;)

Maar ik had geprobeerd te focussen op de dakpannenrand omdat je daar duidelijk verschil in scherpte van de lak ziet...


Edit: Dit is er weer 1 in de categorie Iron-X, C-quartz en DAP500. Dus ja, product van het jaar, ook voor mij.
 
Op hoeveel pads zou ik moeten rekenen om een volledige auto te doen? (middelgrote wagen bvb Corsa D)
Is het aan te raden om de fixer polish te gebruiken of werk het evengoed met de 205 van Megs? (die heb ik thuis staan...)

Wat ik me ook afvroeg, moeten de pads op een rotary gebruikt worden of kan het ook op een D/A?
Kan me voorstellen dat het dan wel iets langer duurt...
 
#1 :

De verwerking is op een roterende machine, we hebben het getest op een DAP900 maar die draait op een gegeven moment niet meer en de snelheid heb je wel nodig.

;)

oeps : er was al iemand voor .
 
Heeft iemand deze pads ook al eens getest met prof polish ?

Zelf heb ik alleen prof polish, finale, mezzo en de SSR serie maar geen 205 om met de denim pad te gebruiken.
Welk product zou ik daar volgens jullie het beste bij kunnen gebruiken ?
 
Is het proberen waard. Finale vond ik niet denderend, Scholl S40 ga ik ook nog eens proberen.

We kunnen het evt. in Kampen wel ff vergelijken met M205 als je wilt.
 
Waar moeten we op letten Tim? Mooie foto, maar is er iets gedaan met deze motorkap of moet er nog iets mee? Wat is het verhaal?:weetniet
 
Gezien de naam van het topic lijkt het me dat deze wagen behandeld is met de denim pads! De reflectie van de stelling op de motorkap is in elk geval :heart_eyes:
 
Even de goede kwaliteit foto's van mijn camera getrokken.
Side-by-side vergelijking: (Deze finishes zijn alleen na de orange peel pad en zonder verdere nabewerking)
50-50.jpg


IMG_6300.jpg


Hier is alles afgewerkt:
IMG_6345.jpg