• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(P)review: Polishing Power Pro900 rotary by Carclean.com

Ook besteld! :grinning: , heb alleen geen haast, moet toch wachten tot m'n ouders weer op bezoek komen. (ergens in July)
 
PRO900Lijn.gif
 
Hmm.. niet zo handig Tim :(
Straks moet ik nog opletten ook als ik er een pak, welke het is :-b

Zelfde kleur, zelfde maat, bijna dezelfde vorm.

Ontopic vraagje: er zit geen backing plate bij als ik het me goed herinner?
 
@ Blamm, idd geen backingplate bijgeleverd...
als je er een besteld, ff opletten dat je de goede pakt (andere draad van plate naar rotary ;) )
 
ivo's zei:
@ Blamm, idd geen backingplate bijgeleverd...
als je er een besteld, ff opletten dat je de goede pakt (andere draad van plate naar rotary ;) )
Ten opzichte van een D/A bedoel je? Ja daar heb ik al een 5" en 3.5" backingplate voor, maar daar zit schroefdraad op, wat ik begrijp is dat de rotary-plates een M14 tapgat hebben zoals deze
 
Hmmmm, lekker, lees ik dat er geen backingplate bij zit..............waarom eigelijk niet?
Als je een auto koopt zit er toch ook een stuur in? en er zit een polijstschijf bij, toch handig als je die ergens op kunt plakken, steunplaat voor die maat schijf heb je dan toch nodig.
 
Heel simpel, de ene wil een 125mm plate, de ander wil een 150mm plate. Voor een groot percentage mensen zit er dan de verkeerde plate bij en daar hebben we weinig aan.
 
En welke kun je dan het beste nemen?
Denk dat 90% van de kopers het hun eerste rotary is.............of heb ik dat helemaal mis?
 
Je zou natuurlijk de keuze aan de klant kunnen laten,en door middel van aanvinken bij de bestelling laten bepalen welke plate ze willen.
 
150 of 125mm, dat verschil is nu niet bepaald schokkend.
Die monello kompressor schijf is 6 inch, past die op de 150mm dan? of is die steunplaat dan te groot?
De LC kompressor schijven zijn 7 inch, dat past beter op een 6 inch schijf, of zie ik dat verkeerd?

Nog even gechecked, heb het antwoord zelf al gevonden: :idee

4,75 inch backing plate:
Geschikt voor de 5,5 en 6 inch pads van Lake Country, Monello (Kompressor en CCS) of Meguiar's (Spot Buff 1.0).

6 Inch backingplate:
Deze Rotary (M14) Backing Plate past zonder problemen op roterende polijstmachines. Geschikt voor de 6,5 en 7 inch pads van Lake Country of Meguiar's.

De bijgeleverde monello kompressor schijf moet op de 4,75 inch steunplaat, dus als je de bijgeleverde polijstschijf wilt benutten moet je de 4,75 inch steunplaat nemen anders licht ie de rest van z'n leven in de kast te verstoffen.