• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Testers gezocht voor onze Polishing Power PRO900 Rotary

Zijn er al mensen die een pre order hebben geplaatst?, ik zou graag willen weten of dat als ik een order plaats, ik bij de eerste 100 zit.
Dat het een goed apparaat is geloof ik wel, de aftersales is bij de DAP ook o.k.

zelf zit ik te twijfelen tussen de dap500 of de pro900!! aangezien ze nu alle 2 niet op voorraad zijn kan ik nog even verder twijfelen!!:weetniet :weetniet

@ albert,

Neem ze allebei :-d

De PRO900 is een heel andere machine met een geheel andere werkwijze dan de DAP.

De DAP is zogezegd 'hufterproof'. Je kan er bij wijze van spreken geen schade mee aanrichten tenzij je em op je lak laat stuiteren.

De DAP is eigenlijk wel nodig om de hologrammen die de PRO900 achterlaat, weg te werken.

Ik maak het nog moeilijker, de DAP900:

https://www.Carclean.com/product/Polishing_Power/DAP900_D_A__Dual_Action__Polijstmachine_220volt_PREORDER_DAP900_101780

Tim zei:
Ik maak het nog moeilijker, de DAP900:

https://www.Carclean.com/product/Polishing_Power/DAP900_D_A__Dual_Action__Polijstmachine_220volt_PREORDER_DAP900_101780
Zo.. dies even sterk als mijn Flex 3401VRG, alleen is de flex dan wel geforceerd roterend.

Grmpf ben ik net zo blij met de Dap500 en heb ik al een tijdje terug de Pro900 besteld/betaald, komt de dap900 om de hoek kijken *zucht*

Binnenkort te koop dus: mijn dap500 :-"

-Dries- zei:
Je lijkt wel gek? T machientje doet precies hetzelfde.
Ik vind de 'binnenkort staat mijn DAP500 te koop' reacties wel opvallend.
Tot aan gisteren was iedereen gewoon ontzettend tevreden over zijn/haar huidige DAPpie en nu lijkt het wel of iedereen er vanaf wil.
Zoals Dries al aangaf, doet de nieuwe DAP precies hetzelfde, alleen heeft deze wat meer 'peut', zodat je ook bij een wat minder hoog
toerental kunt werken.
Ik heb eigenlijk tot dusver maar een reactie gezien dat iemand zijn DAP500 niet toereikend genoeg vindt.
Bij mij blijft ie gewoon lekker. Het ding is idiotproof en dat vindt Soepergrover wel zo lekker.
En idd, wacht gewoon de reviews af of ga 'm zelf eens ergens proberen.

tinus zei:
Tip van Tinus: geloof me dat je de dap900 wil.... :ja
Ik heb al de dap500 en de pro900 is onderweg.:-)^ Overtuig mijn eens Tinus waarom ik een dap900 zou aanschaffen?;-)