Hangt ervan af wat je wil uitgeven.
Er zijn mogelijkheden genoeg, je kan ook meteen voor de duo-bundel gaan. Of als je vastbesloten bent dat je een rotary wil, profiteren van de aanbiedingen voor de Pro900 en eens polsen of er iemand een 2dehands Dap500 kwijt wil voor een zacht prijsje. Dan heb je ook beide.
Maar om op uw vraag te antwoorden: voor een beginner op machinaal vlak word meestal aangeraden om met een D/A te beginnen en dan is de Dap900 zeker geen verkeerde keuze.
Ikzelf heb lang met de Dap500 gewerkt, omdat ik wat meer power wou heb ik dan de duo-bundel aangeschaft (Dap900 omdat ik daar meteen mee verder kon en Pro900 als toekomstige investering omdat dit de volgende logische stap is).
Ik werk nu met de Dap900 en Dap500 (als vaste machine voor de kleine backingplate) en de Pro900 heb ik vooralsnog enkel op een oefenpaneel geprobeerd. Eens ik klaar ben om de Pro900 ook werkelijk te gebruiken op een wagen zal mijn volgende aankoop een lakdiktemeter zijn.
En zo blijft men bezig hé..
Er zijn mogelijkheden genoeg, je kan ook meteen voor de duo-bundel gaan. Of als je vastbesloten bent dat je een rotary wil, profiteren van de aanbiedingen voor de Pro900 en eens polsen of er iemand een 2dehands Dap500 kwijt wil voor een zacht prijsje. Dan heb je ook beide.
Maar om op uw vraag te antwoorden: voor een beginner op machinaal vlak word meestal aangeraden om met een D/A te beginnen en dan is de Dap900 zeker geen verkeerde keuze.
Ikzelf heb lang met de Dap500 gewerkt, omdat ik wat meer power wou heb ik dan de duo-bundel aangeschaft (Dap900 omdat ik daar meteen mee verder kon en Pro900 als toekomstige investering omdat dit de volgende logische stap is).
Ik werk nu met de Dap900 en Dap500 (als vaste machine voor de kleine backingplate) en de Pro900 heb ik vooralsnog enkel op een oefenpaneel geprobeerd. Eens ik klaar ben om de Pro900 ook werkelijk te gebruiken op een wagen zal mijn volgende aankoop een lakdiktemeter zijn.
En zo blijft men bezig hé..