• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Testers gezocht voor onze Polishing Power PRO900 Rotary

Als je nog iemand zoekt voor een duurtest, dan wil ik die wel voor mn rekening nemen.
Ik ben eigen baas en verricht veel werk voor een cascobouwer die polyester sloepen / jachten van 6 tot 16 meter produceerd.
naast mallenbouw komt gelcoatreparatie en polijstwerk regelmatig voor, zo heb ik deze week al 2 jachten van 8,5 mtr. gepolijst.
ik denk dat ik een aardige indruk kan geven over de gehele machine omdat ik met diverse machines heb gewerkt (makita / hitach / CP / AEG pe-150 / festool rotex 150 / fein)

mocht je er iets in zien dan zie ik vanzelf wel een pb verschijnen :cool

Newsflash.

Een grote niet nader bij naam te noemen keten heeft direct gereageerd op de aankondiging van de PRO900

Namelijk met de Winstpakker ferm FCP-180K :lol :lol Met een toerental vanaf 0 :-"
Het gerucht gaat dat de poetsers al voor de deuren hun tent opzetten....

Ik wacht wel ff op juni, anders kom ik nooit op CC headquarters

(overigens wel leuk, vier bandenhoezen voor 15 Euro)

Hans

Ik heb hier een ferm liggen :'( Als ze nu beweren wat ze zeggen dat de pro900 tussen de budget en de a-merk ligt dan laat dan de ferm maar lekker liggen. Wat zakt dat ding terug in toeren zeg ! Ik ga de ferm voor de houten vloer gebruiken om te schuren.:-"

Ik weet niet van welk hout de beoogde vloer is, maar let op met stof van hardhout.
Dat heeft een heel vervelende werking op je longen. Dus bescherming op en afzuigen.
geldt ook voor hout dat in de olie staat. En met afzuigen krijg je het zowiezo strakker ....

Beter veilig dan spijtig.

Hans