• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(P)review: Polishing Power Pro900 rotary by Carclean.com

Let op, de PRO900 komt als PREORDER artikel zometeen online, vanaf dat moment is hij te bestellen. Ik zal er straks of morgen nog een apart item van maken.
 
Nou Tim je richt wel wat aan., IK ga normaal nooit zo laat naar bed op zondag. Ik lig bijna met mijn hoofd op de laptop.
 
Ja inderdaad die ligt er heel de avond al uit. Maar ik heb overgeboekt rechtstreeks naar Carclean en nu maar wachten
 
Ook hier is hij besteld.:party: Nu maar hopen dat deze rotary beter draaid dan m'n ferm. (toeren terugval) Wat denken jullie ?
 
tinus zei:
Een lagere snelheid heeft niet perse te maken of zo'n machine veiliger zou werken dan een andere; het gaat met name om de draaiende beweging die warmte genereerd en elke rotary heeft dezelfde beweging (in een circeltje).

Wel vind ik dat sommige rotary's erg hard kunnen (> 1800 toeren), en dat gebruik ik in de praktijk eigenlijk nooit. Een lage snelheid (
 
Ideal betalingen na middernacht zijn vaak probleemgevallen, althans, wel bij de oranje leeuwen organisatie.

Daarom zojuist maar besteld, ga er maar vanuit dat er de afgelopen +/- 10 uur geen 100 zijn besteld ;)