• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Asta stelt zich voor !

asta

Detailing rookie
12 nov 2008
27
0
Nou allen een goede middag.
Ik heb sinds een paar dagen mijn Volvo S40 2.4 ingeruild voor een V50 T5 i.v.m. een gezinsuitbreiding.
Nu vind ik het wassen van een auto al een leuk hobby, maar het poetsen blijft mij door waarschijnlijk onkunde een vervelende bezigheid.
Meestal boek ik een resultaat voor een korte periode, en zoals ik dat hier op het forum gelezen heb zou dat wel eens aan de producten en de stappen liggen hoe ik het uitvoer.
Vandaar dat ik op zoek was naar een de kneepjes van het poetsen van de auto.
Nu lees ik een hoop op diverse fora en ieder heeft zo zijn eigen gedachte die meestal wel met de standaard in lijn ligt.
Maar goed, wie en wat moet je geloven als je nieuw bent, er zullen ongetwijfeld poets goeroes hier rondlopen die maar hoeven te kijken en de lak begint er stralend uit te zien wat ik nog niet voor elkaar heb gekregen.
Omdat ik nu een nieuwe auto heb en deze graag ook goed wil consumeren voor de winter ga ik eens kijken bij hoe jullie dit doen en vragen stellen over het hoe en waarom.
Mocht het uiteindelijk een mooi eind resultaat geven dan zou ik het leuk vinden om mijn ervaringen weer te delen met anderen.
Jullie horen nog van mij.

Gr,

Bart
 
Welkom! Geloof me, hier kun je echt heeel veeel leren over hoe jij je auto er spik en span uit kan laten zien...dat is mij tenslotte door de vele hulp en tips van de forumleden hier ook gelukt...:)

ennuh...we zien ook graag foto's!...;)
 
asta zei:
er zullen ongetwijfeld poets goeroes hier rondlopen die maar hoeven te kijken en de lak begint er stralend uit te zien
Geweldig..rofl

Welkom..! :)^

Vragen worden graag beantwoord..! En idd een fototje kan geen kwaad .. ;)
 
Welkom! Die kennis gaat helemaal goed komen. Vooral veel lezen, want veel antwoorden op vragen zullen daarmee al beantwoord kunnen worden.

Oh ja, uiteraard nog de foto's :D