• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aston Martin V8 Vantage S Coupé, finished!

Dat gevoel heb ik ook vaker gehad, totdat ik mijn pianolak zwarte dak ermee behandelde. Daar gaf het een zichtbare boost.

Heerlijk project!

Mega gave auto - daar wordt je zowaar jaloers van ;-) Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat... kan ie alleen nog maar veel mooier van worden.

Ten eerste: compliment voor deze prachtige wagen.

Vwb afwerken met finale.
Veelal lijkt het alsof er met de stap finale op een zwarte pad geen winst meer te behalen valt.
Echter krijgt de lak meestal toch meer diepte na deze stap.
Zo in de ruimte met kunstlicht is het vaak moeilijk te zien maar zodra je de wagen in het daglicht ziet (en dan vooral met een lekker zonnetje erbij) dan zie je toch wel dat de reflecties dieper worden en er meer wetlook aanwezig is.

Ikzelf zou de stap finale zeker nemen.....

Mooi resultaat behaald :-)^

Ik heb mijn donkergroene 205 ook als laatste met de Finale gedaan ondanks dat sommigen zeggen dat het niet veel meerwaarde heeft. Toch kon ik het verschil buiten met goed licht wel zien tussen een paneel wat ik wel en een paneel wat ik niet met de finale had gedaan.

Vandaag de laatste stapjes gezet!

Dus C-Quartz UK en rond etenstijd nog even terug naar de loods gereden om de Aston te voorzien van Reload.

Natglans waar je U tegen zegt!

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De nieuwe velgen in de Reload, als ook de ruiten

Bandjes ook nog even gedaan met Meguiars Tire Gel en die 'oh zo fijne' applicator van Meguiars (not, ik kon de boel wel weer aanvegen zoveel kwam er van die applicator afgebrokkeld)

f0g.webp

En nog een mooie, omdat het kan.

Wanneer de auto naar buiten gaat van de week nog maar even een mooi moment zoeken om foto's te (laten)maken.

Mooi resultaat:-)^
Was de UK versie makkelijk(er) te verwerken bij de huidige lage temperaturen?

Dit was m´n eerste coating die ik aangebracht heb dus met andere coatings heb ik geen ervaring.

Ik vond de verwerking erg makkelijk!

Als tip voor die applicator, ik gebruik deze: https://www.Carclean.com/product/Lake_Country/Dressing_Applicator_Rond_10cm_89_100_101163

Gebruik ik al meer als een jaar en geen centje pijn, en verspreid alles mooi.

En normaal ben ik niet zo'n fan van britse sportwagens maar deze is toch wel erg dik. Als je hem een keertje met de clio wilt ruilen hoor ik het wel;)

Clio´s zat thuis kelvin :P

En die applicator heb ik op de verlanglijst staan ;) dus die gaat er binnenkort zeker komen.

Volgens mij had ik jullie nog wat beloofd..... ik ben in de gelegenheid geweest om wat foto's te maken van de Aston.

Hier zijn ze dan!

fyjr.webp

x0o5.webp

vb7c.webp

ozfq.webp

• Leuk
Reacties: SLK en Tim
1 van de mooiste auto's gemaakt! Prachtige lijnen. Prachtige kleur maar dat is niets waard als hij vuil of bekrast is.... Prachtig detail resultaat dan ook! Een wagen om trots op te zijn :D (En jaloers! haha)