• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sneak Preview: Aston Martin V8 Vantage

Gave detail! Hoelang zijn jullie bezig geweest en met hoeveel man? Is dit in een dag gedaan of verspreid over meerdere?
Ben erg benieuwd naar de Write-up!
 
Joosie200 zei:
Dat zijn de betere wagens om op los te mogen.

Niet met je eens, heb al veel merken mogen doen maar nog nooit een merk gezien met zulke (hoe zeg ik dat netjes) "aparte" lak ;)

Wel een schitterend plaatje om te zien ! Ben benieuwd naar de write up en bijbehorend stappenplan.
 
:eyes:

Wat een fantastisch mooie auto en een prachtig interieur! :heart_eyes:

En 16L/100km valt best mee, dat is maar 1 op 6 :D
 
Dat is wel even wat anders qua verbruik dan de Bugatti Veyron die ik in een topic tegen kwam met dit gemiddelde verbruik.....

afteroutdoors37.jpg
 
Dat lukt mij zelfs niet in de RS! 1 op 4 is slechtse wat ik ooit heb gepresteerd. Was wel een lange autobahn rit met snelheden van 250+.
 
De auto is gisteren afgerond en wordt vandaag opgehaald. En de auto is inderdaad voorzien van 2 lagen C.Quartz, omdat de lak heel kwetsbaar is.

En ik kan alvast verklappen dat de foto die Dennis heeft geplaatst van vóór het polijstwerk is, hij is hier alleen gewassen! Zo zie je maar weer hoe je door foto's gefopt kan worden.
 
Ach, ook in die ongewassen en behandelde versie zou ik het geen straf vinden om er mee rond te tuffen hoor Tim ;)
Hoe dan ook: wederom weer bewezen dat dit soort fotomateriaal niets zeggend zijn
 
mk-us zei:
Hoe dan ook: wederom weer bewezen dat dit soort fotomateriaal niets zeggend zijn

Dat was ook exact de bedoeling. Alleen van die afstand foto's zijn gewoon niets zeggend.
Op deze kleur zou je denken dat je alles ziet, integendeel. De foto's zullen straks boekdelen spreken hoe erg deze lak eraan toe is.
 
Tim zei:
De auto is gisteren afgerond en wordt vandaag opgehaald. En de auto is inderdaad voorzien van 2 lagen C.Quartz, omdat de lak heel kwetsbaar is.

En ik kan alvast verklappen dat de foto die Dennis heeft geplaatst van vóór het polijstwerk is, hij is hier alleen gewassen! Zo zie je maar weer hoe je door foto's gefopt kan worden.

Ik vond de glans ook tegenvallen op die foto, maar wilde natuurlijk niet twijfelen aan jullie vakmanschap:-b desondanks twijfel je wel. Zo een foto zegt idd niets.
 
Daarom altijd met diverse lichtbronnen de lak van dichtbij bekijken en het liefst vastleggen op de foto (wat ook niet altijd goed gaat). Ben benieuwd naar de write-up en uiteraard de foto's :-"
 
SkyBuMp zei:
vastleggen op de foto (wat ook niet altijd goed gaat).

En dat valt nog niet altijd mee, ik zie vaak foto's van swirls die net niet scherp zijn. Het lastige is dat de het schermpje klein is, je kan dus totaal niet zien of een foto mooi scherp is of net niet. Pas thuis op een groot beeldscherm valt het in een keer op dat de foto niet helemaal scherp is.

Je ziet het ook bij de "grote" jongens op Engelse fora. Nu ik daar een beetje meer handigheid in krijg is dat gewoon ergelijk om te zien.
Wel dure auto's doen voor je werk maar een goede camera+lens is dan teveel gevraagd terwijl het goed vastleggen erg belangrijk is om de klant te laten zien wat er gebeurt is.
 
Afhankelijk van de tijd die je natuurlijk beschikbaar hebt tijdens een detail, kun je bepalen hoeveel tijd je er in wilt steken om te oordelen of een foto lukt of niet. Ik ben geen fotograaf of expert op gebied van foto's schieten, daarom schiet ik er liever een stuk of 10 en bekijk thuis wel welke t meest geschikt is :)_[].

Je bent inmiddels begonnen met een fotografie cursus of gewoon weg oefenen nog ?