• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Astra_JL stelt zich voor

Astra_JL

Detailing trainee
22 mrt 2012
15
32
Hoi allemaal,

Hierbij stel ik mij voor als Astra_JL. Sinds deze zomer trotse bezitter van een grijze Astra G 5d Hatchback.
Ik heb tot ik mijn eigen auto had altijd vrij gebruik mogen maken van de auto van mijn moeder welke ik altijd wel in nette(voor jullie matige) conditie had. Mijn auto uitgezocht op technische conditie waarbij ik een krasje voor lief nam. Echter kwam ik er al snel achter dat mijn auto niet meer is geweest dan een gebruiksvoorwerp en qua schoonmaak mag er dus nog best flink aan opgeknapt worden. Hierdoor ben ik door het serieuze poetsvirus besmet geraakt en wil ik alleen nog het beste voor mijn auto.

Nu komen mijn uitdagingen: Ik woon aan de rand van het centrum in een studentencomplex en heb dus geen mooie garage, oprit of zelfs geen fatsoenlijke stoep tot mijn beschikking. Al het detailen moet dus bij moeders voor de deur gebeuren. En daar komt bij dat ik slechts een armoe zaaiende student ben:'( Maar omdat ik het beste voor mijn auto wil ben ik wel van plan om alles zelf te gaan doen!

Ik heb nog niks gekocht bij carclean maar ben dit zeker van plan. Wel kijk ik al ruime tijd naar de producten en het forum. Voor kleine dingen ga ik nu nog naar de detaillist welke meguiars en autoglym verkoopt.

Gr,

Astra_JL

Welkom op het CarClean forum !

Voor je Astra zou je eens kunnen kijken naar de Poorboys producten, die zijn goedkoper dan de Mequiars spullen en werken een heel stuk prettiger : zeker in de zon !
Op mijn "oude" Astra G (Z147 - Star silver) gebruikte ik vooral de prof polish, White Diamond en de Natty's paste wax wat een erg mooi resultaat gaf.

Gr. Arjan

Schrijf je reactie...