• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi 80 cabrio 2.8E MY 1991

Maaike zei:
Wow, die is er flink op bekomen zeg!

Ik begrijp niet goed wat je hiermee bedoeld overigens?

Als het een rode auto betreft en ik de woorden 'perfecte afwerking', 'verweerde lakken' & 'geweldige bescherming' zie staan, is mijn interesse snel gewekt.


ik weet enkel niet of dit goedje van system nog verkrijgbaar is...

system is een nederlandse maker van professionele en tegenwoordig ook particuliere poets en polijstmiddelen..
het produkt wat ik hiervoor gebruik heb ik al zeker 20 jaar in mijn bezit en komt van een professioneel auto bedrijf....

destijds had men veel van dit soort unie lakken, waarschijnlijk komt de ervaring van die lakken daar vandaan.

als de fles leeg is moet ik op zoek naar een wel hele goede vervanger.:ja
 
Mooi, die mag weer gezien worden! Velgen zijn goed opgeknap met alleen APC ! Knap staaltje werk in weinig tijd !
 
Prachtig resultaat!

Dit zijn de leukste 50/50! van verweerd roze naar diep rood :)

Top hoor!

Wat heb je voor de velgen gebruikt? ze zien er weer als nieuw uit :)
 
voor de velgen heb ik clean wheels gebruikt van autoglym.

van dichtbij is de lak van de velgen een beetje gebladderd. maar ze zijn wel erg schoon geworden..

bedankt allen voor de mooie reacties
 
Dat ziet er weer goed uit. Je hebt het er maar druk mee. Bij mij begint het toch weer een beetje te kriebelen om aan de gang te gaan, maar dan eerst maar mijn eigen auto eens doen.
 
WaxWizard zei:
Dat ziet er weer goed uit. Je hebt het er maar druk mee. Bij mij begint het toch weer een beetje te kriebelen om aan de gang te gaan, maar dan eerst maar mijn eigen auto eens doen.

Heey Johan,

gewoon aan de gang gaan!!! het is beter om wat afleiding te hebben.

en ik wil je best helpen met je auto!!!!