• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A2

cruiser

Detailing rookie
23 mrt 2009
607
0
deze A2 was vorige week zaterdag aan de beurt
dit vond ikzelf een leuke auto om te doen, waarschijnlijk omdat alle vlakken lekker compact zijn.

gebruikte producten:
super resign polish
paint renovator
vynil en rubber cleaner
engine & motor cleaner
bumper care
fast glass
system interieur reiniger

even wat foto's vooraf
DSCF1934.jpg

DSCF1933.jpg

DSCF1932.jpg

DSCF1936.jpg

DSCF1935.jpg

DSCF1931.jpg


en wat na foto's

DSCF1939.jpg

DSCF1940.jpg

DSCF1938.jpg


ik heb helaas geen foto's meer van de binnenkant gemaakt.
dit kwam omdat het 'smiddags begon te regenen, net nadat de auto in de SRP gezet was. gelukkig is dit allemaal water afstotend maar voor de droging is het natuurlijk niet ideaal. ik heb het gewoon laten zitten en wat later op de middag werd het wat droger.
de gehele auto met heel veel zachte katoenen doeken gedroog en uitgepoetst.
de zwarte randen afgewerkt en voila

nu nog een overdekte ruimte zoeken:ja
 
Leuk om eens een A2 hier voorbij te zien komen. We hadden er hier ook 1 staan in het blauw. Maar die is helaas nu total-loss. (natuurlijk net gebeurd na een uitgebreide detailbeurt :no )

Die bekleding is echt een ramp. Ik heb het al zovaak geprobeerd vlekvrij te krijgen. Met een extractor,bekledingreinger etc. etc. maar als er ook maar 1 druppel water op valt zit er meteen een vlek in.

Ow ja, hij ziet er weer goed uit!

Groeten,

Vincent
 
Mooi resultaat, vooral hoe vies hij was bij de achterspoiler :)^

Geen problemen verder met de A2. Hebben er hier ook ooit een gehad, maar die heeft meer bij TB in breda gestaan dan thuis op de oprit. Die bleef electronisch problemen geven. :klap
 
TonCoronel zei:
Het resultaat mag er zeker wezen!.
Maar wat verschrikkelijk dat V8 logo zeg!

Ik vind het wel een vermakelijk grapje! Heb ook wel eens een 2CV gezoien met een V12 sticker. :D