• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A3 (grote schoonmaak..)

Prachtig resultaat mannen!!
Maarruh maakte die collega knor geluiden en had hij een krul in zijn staart??
Tsjezus wat een varkenstal had hij er van gemaakt.
Nogmaals veel respect voor jullie doorzettingsvermogen.
gr Sweeterlake

Knap werk heren, en dat handelsmerk :lol

Ik hem mijn interieur met de extractor behandeld vlak voordat het begon te regenen. De ramen op een klein kiertje gehouden en een uur of 5 verder was het droog (tenminste het voelde droog).
Ik heb wel na de behandeling met het water nog nagezogen om zoveel mogelijk water eruit te halen.

Reny zei:
Ik hem mijn interieur met de extractor behandeld vlak voordat het begon te regenen. De ramen op een klein kiertje gehouden en een uur of 5 verder was het droog (tenminste het voelde droog).
Ik heb wel na de behandeling met het water nog nagezogen om zoveel mogelijk water eruit te halen.
Ik heb toch wel de indruk dat hij heel veel vocht uit de bekleding haalt.:ja
Ik ben echt tevreden met mijn aankoop:cool
Alleen zou ik nog eens willen weten of de meegeleverde vloeistof apart te krijgen is(te bestellen bij ons CC-winkeltje;) )

Geen idee, ik heb ook nog een driekwart volle gallon APC en gezien de hoeveelheid auto's die ik doe, denk ik dat ik nog jaren vooruit kan ;)

Gisteren eigenaar terug gezien en hij heeft ook een lijstje besteld om zijn Adrie beter te onderhouden in de toekomst

Mooi resultaat van een bijna illuster drietal. Super handelsmerk, je brengt ons op ideen.
Focusio zei:
...Alleen zou ik nog eens willen weten of de meegeleverde vloeistof apart te krijgen is..
Even zoeken, gevonden Staat bij interieur / Multi reinigers

Hans

RedCat zei:
Mooi resultaat van een bijna illuster drietal. Super handelsmerk, je brengt ons op ideen.

Even zoeken, gevonden Staat bij interieur / Multi reinigers

Hans
Redcat ,bedankt voor de tip;)