• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Audi A3 G-tron 2014 zwart

Nice job, wat een metamorfose!

Inderdaad wat @Jansen zegt: gebruik een teer-verwijderaar, scheelt een boel vieze klei.
(Persoonlijk laat ik mijn klei niet zo vies worden; veel eerder dubbel vouwen want je gaat nu met vieze klei over de lak......)
 
Zeer mooi verslag en heel mooi werk geleverd.
Hopen dat de eigenaar nu iets zorgvuldiger met zijn auto om gaat, anders kan hij in een aantal weken weer terug komen.
 
@ArnoldG mooie detail!

Ik was benieuwd wat jij vond van de glasspolish heeft deze echt een toegevoegde waarde, of gebruik jij dit enkel in speciale situaties ?
 
Eigenlijk vind je EX dus een beter prduct omdat de fles beter is?:p Mijn voorkeur gaat uit naar EX omdat hij wat sterker is. :D

Ik heb ook een fles 50%prep/50%EX. Dat vind ik zelf nog de fijnste combi. De EX zelf verdampt altijd wel heel snel vind ik.

Mooi!

Ik zie dat je geen teerverwijderaar hebt gebruikt, maar als ik je klei zo zie zou dat geen overbodige luxe zijn. Ik gebruikte het vroeger ook niet, maar tegenwoordig in elk geval op de gebieden achter de wielen, omdat daar bijna altijd wel teer zit. Het scheelt mij een hoop geklei, met name op die plekken waar ik kleien het vervelendst vind (dorpels, achterbumper) omdat je daar voorover gebogen laag bij de grond aan het werk bent.

gebruik een teer-verwijderaar, scheelt een boel vieze klei.
(Persoonlijk laat ik mijn klei niet zo vies worden; veel eerder dubbel vouwen want je gaat nu met vieze klei over de lak......)

Ik heb het nu gekocht. Kijken inderdaad of de volgende keer minder vervuiling op mijn klei heb.

@ArnoldG mooie detail!

Ik was benieuwd wat jij vond van de glasspolish heeft deze echt een toegevoegde waarde, of gebruik jij dit enkel in speciale situaties ?

Wanneer kalk vlekken aanwezig zijn gebruik ik de glass polish.
Liefst gebruik ik het altijd wel. Het kost niet zoveel en al je vervuiling is mooi van het raam af. Het zit denk ik meer tussen mijn oren.
 
  • Leuk
Reactions: Zuyd
Eindelijk de tijd genomen deze detail goed te lezen.

Prachtige detail met een dito resultaat.

Is dit de volgorde die gebruikt heb? Best grappig, want hou er een hele volgorde op na. Ik beging bijvoorbeeld met de velgen, en de coating is zo een beetje het laatste wat ik doe. Niet verkeerd natuurlijk, viel me gewoon op.

Ik ben het overgens helemaal met je eens wat betreft de glass polish, voor mij onovertroffen. Als je ziet wat eer vuil er nog van de ramen afkomt na dat deze gereinigd zijn, dan is de meerwaarde wel duidelijk. Zit zeker niet tussen je oren.
 
  • Leuk
Reactions: Zuyd