• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A3 Interieur reiniging

StefanVW

Detailing addict
5 okt 2014
11
60
29
Vandaag het interieur gereinigd van deze Audi. er is in de afgelopen 4 jaar niks aan gebeurd.

6ne6xu.jpg


De stoelen, vloermatten & armsteun waren erg smerig.
2OOHUj.jpg


nf1t9e.jpg


Eerst heb ik alles grondig gestofzuigd, toen met de extractor aan de gang gegaan. Ik heb alles ingespoten met APC 1:5 en ingeborsteld met een paardenhaar borstel. Vervolgens heb ik al het vuil opgezogen.

1qu2AW.jpg

De Extractor deed zijn werk perfect:
X3Y9Wo.jpg

Na dat ik alles schoon had gemaakt heb ik het kunstof nog behandeld met Poorboys Natural Look. hier het eindresultaat:
JejTNs.jpg

a8vITA.jpg

b1RaOL.jpg

kF5pEq.jpg


TtvZzi.jpg

En zelfs de armsteun weer schoon gekregen
naVaLQ.png


Ikzelf en de eigenaar waren zeer tevreden met het eindresultaat ! Reacties & tips zijn altijd welkom.

Gr Stefan.
 
WAUW! Als je dit als leek ziet wil je niet eens instappen....wat was dit smerig zeg. Je hebt goed je best gedaan zo te zien! Nu maar hopen dat de eigenaar het vanaf nu wel bij werkt, daar ben ik altijd zo bang voor als ik de voor foto's zie.
 
  • Leuk
Reactions: StefanVW
WAUW! Als je dit als leek ziet wil je niet eens instappen....wat was dit smerig zeg. Je hebt goed je best gedaan zo te zien! Nu maar hopen dat de eigenaar het vanaf nu wel bij werkt, daar ben ik altijd zo bang voor als ik de voor foto's zie.
Deze word verkocht, ik hoop dat de nieuwe eigenaar er een stuk zuiniger op is.:blush:
 
Nicely done! Het is een vuil werkje, maar iemand moest het doen!! Zo'n extractie is echt wel een goede investering precies...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: StefanVW
Interieur mag zeker weer gezien worden:) Jezus was een verschil:eek: Nu inderdaad hopen dat de nieuwe eigenaar het beter bij houd dan is al je harde werk in ieder geval niet voor niks geweest;)
 
  • Leuk
Reactions: StefanVW