• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A4 DTM

Netjes, man! :)

Als ik nog wat mag opperen: De neus heeft dat zwarte "gaas" in de grill en dergelijke. Ik vind dit vrij open en je kijkt de leegte in. Daarbij is de grill hoogglans en de rest ongelakt? (grijs).

Dit is waarschijnlijk al te verminderen als de kleinere grills + ongelakt kunststof erachter in een een dressing/coating zouden staan. (Kleine grills + stukjes ernaast +opening onder Quattro)
Of misschien een gaas met fijner maas?

Dit is voornamelijk te zien op de laatste foto van de neus.
 
Ik heb even een opmerking na het zien van de laatste 2 foto's.

Het scherm voor lijkt onderaan een beetje te zeer uit te steken tegenover de rand van de deur, kan dit?
9D0BB7D9-22F0-46A3-A9E1-6F9B09435E33.jpeg14C92FF8-8101-4F72-8CBA-E962D3AB8535.jpeg

Mocht dit zo zijn, dan is dat relatief makkelijk op te lossen.
Als je de wielschaal eruit haalt, zie je waar nu de blauwe pijl wijst, een 10'tje zitten, als je deze lichtjes losdraait, kan je het scherm een beetje naar binnen duwen en het 10'tje terug vastdraaien, het scherm moet wel een beetje naar buiten blijven omdat je anders windgeruis krijgt.
 
  • Leuk
Reactions: RoCo
Vandaag banden gebalanceerd en uitgelijnd. Nieuwe naafkapjes en remklauwen zwart gemaakt. Ik vind het zelf ontzettend mooi geworden. Blijkt ook een schroefset onder te zitten, had ik nog niet gezien. Ziet er allemaal heel goed uit. Plaatje van een auto. Stadsverlichting en kentekenplaat verlichting had de vorige eigenaar led in geplaatst. Dat bleef storing geven dus dat ook weer origineel gemaakt. Kofferbakmat besteld en die was ook binnen gekomen, blijft de boel netjes.
voor en na…..of zoals de foto’s zijn geplaatst na en voor
IMG_0818.png

IMG_5843.png
IMG_5858.jpeg
IMG_0819.png
 
Laatst bewerkt:
Prachtig ding. Mooiste aan deze auto vind ik toch de kont!

Wel jammer dat de velgen imitatie zijn, maar dat is persoonlijk. Of de randen zijn weggedraaid dat kan ook.
 
  • Leuk
Reactions: Stefan O
Heel mooi! Alpine is ook een topmerk, jaar of 15 terug toch alvast toen ikzelf aftermarket radio's monteerde in mijn voertuigen.
 
  • Leuk
Reactions: Stefan O
Dankjewel @AndyVR. Ik vind het zelf ook erg mooi geworden. Nog wel even schoonmaken en uitvogelen hoe het allemaal werkt, maar hij is weer up to date. En mocht de nieuwe eigenaar dit niet willen…….het origineel heb ik er gewoon bij en dan kan deze er gewoon weer uit.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Dankjewel @RoyR Ben er ook blij mee, echt wat speciaals. En daarnaast is het ook nog eens een fijne wagen. Ik was wat huiverig om een Audi te kopen maar dit is een model voor de modellen met problemen.
Als je Lexus gewend bent dan ben je er niet aan gewend dat je ineens wazige storingen krijgt. Ik had wat storingen, die werden veroorzaakt door niet originele LED verlichting. Dat heb ik vervangen. Nu storingvrij en gewoon goed onderhouden.
 
Mooi om dit zo allemaal te lezen/zien, al je werk aan de auto en het prachtige resultaat. Je enthousiasme en toewijding blijkt ook duidelijk uit je verhaal. Erg leuk!
 
  • Leuk
Reactions: Stefan O