Begin deze week mocht ik m'n nieuwe A6 Avant gaan ophalen bij de dealer. Aangezien de wagen best aardig wat km's doet wilde ik hem van begin af behoorlijk beschermen.
Volgende stappen uitgevoerd :
Wagen met snowfoam ingespoten
Iron X ( maar bleek overbodig )
Kleiwerk met Pinacle Clay + PB spray&Wipe ) , bleek ook niet echt nodig
Terug gewassen ( Wolfgang Autobathe )
Afplakwerk ( best een behoorlijk saaie klus... )
Met de Rotary op een witte pad en Monello Finale ( wat een schitterend spul is dit toch )
Met de Rotary op een zware pad en Autofinesse Rejuvenate ( achteraf gezien niet echt nodig na de finale )
Volledig met carpro eraser zuiver maken
Nanolex premium paint cleaner , twee keer de volledige wagen overlopen ( ook deursponingen enz ) , hoe properder hoe beter voor de nanocoating.
Nanolex Ultra paint&alloy sealant (rondom , dus ook de deursponingen, chroomwerk en ook de velgen die ik vooraf reeds had gedaan )
Ramen met Ultra glass sealant ( en vooraf de polish )
Trims en kunstof nanolex trim rejuvenate.
Banden een laagje Wolfgang tire gel
Interieur, lederen bekleding met gliptone cleaner en daarna conditioner
Al bij al een behoorlijke klus , zo'n break is een aardig vierkant metertje om te polijsten maar toch tevreden met het resultaat.
en nog twee sfeerplaatjes
Volgende stappen uitgevoerd :
Wagen met snowfoam ingespoten
Iron X ( maar bleek overbodig )
Kleiwerk met Pinacle Clay + PB spray&Wipe ) , bleek ook niet echt nodig
Terug gewassen ( Wolfgang Autobathe )
Afplakwerk ( best een behoorlijk saaie klus... )
Met de Rotary op een witte pad en Monello Finale ( wat een schitterend spul is dit toch )
Met de Rotary op een zware pad en Autofinesse Rejuvenate ( achteraf gezien niet echt nodig na de finale )
Volledig met carpro eraser zuiver maken
Nanolex premium paint cleaner , twee keer de volledige wagen overlopen ( ook deursponingen enz ) , hoe properder hoe beter voor de nanocoating.
Nanolex Ultra paint&alloy sealant (rondom , dus ook de deursponingen, chroomwerk en ook de velgen die ik vooraf reeds had gedaan )
Ramen met Ultra glass sealant ( en vooraf de polish )
Trims en kunstof nanolex trim rejuvenate.
Banden een laagje Wolfgang tire gel
Interieur, lederen bekleding met gliptone cleaner en daarna conditioner
Al bij al een behoorlijke klus , zo'n break is een aardig vierkant metertje om te polijsten maar toch tevreden met het resultaat.
en nog twee sfeerplaatjes