• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A6 Avant 2013

Prachtig exemplaar inderdaad, veel veilige kilometers gewenst. Qua foto's lijkt het wel of Peet ze genomen heeft. Jullie zouden eens samen een shoot moeten doen met jullie Audi's.

*veegt eerst kwijl uit mondhoeken*

Wat een enorme strakke bak is dat zeg, persoonlijk vind ik dat een van de mooiere stations in z'n segment (persoonlijk vind ik de station ook mooier dan de sedan). Ik moet nog ongeveer een jaar met mijn huidige auto rijden en dan ben ik in de running voor wat anders. Helaas past een een a6 niet binnen mijn budget (althans dat heb ik er nu niet voor over) maar kijk al wel naar de Audi a4 station / bmw 3 station ...

Dat is echt een serieus mooie auto! Ben helemaal niet zo van de Audi, maar deze kan me wel bekoren! :) Ook een knap staaltje fotografie!

Oh BTW, mooi gepoetst :-b

Joost91;339028 zei:
Wat een schitterende A6 en dito foto's!
Het is welhaast duidelijk dat je in RAW schiet, maar ben toch benieuwd naar het type camera & objectief?!

Foto's zijn geschoten met een Canon 5Dmk2, qua lenzen heb ik een behoorlijk arsenaal in gebruik, bij deze zijn denk ik een Zeiss 21mmF2.8 Distagon gebruikt , een 35F1.4L , een 85F1.2L en een 70-200F2.8L IS gebruikt.
Ik heb deze plaatjes op amper een kwartiertje tijd geschoten, ik heb nog steeds niet de tijd en het juiste moment kunnen vinden om eens een deftige fotosessie op poten te zetten.

Ik moet wel zeggen dat ik voorlopig zéér tevreden ben van de Nanolex producten die ik hier heb gebruikt, ik heb de wagen intussen een keertje of 4 gewassen en na het foamen blijft er eigenlijk nog nauwelijks vuil aanwezig. De paint sealant heb ik ook op de velgen gebruikt en ook hier doet het z'n werk subliem, het remstof is na het foamen en afspuiten met de HD volledig verdwenen ( ik heb er tot hiertoe nog niet eens met een borstel of washandschoen aan geraakt ! ), de PB wheelsealant pot zal in de stofkast terechtkomen vrees ik.
In het begin was ik niet tevreden van de Ultra glass sealant, ik kreeg bij de eerste rit in de regen last van stuiterende wissers... na de eerste wasbeurt achter de behandeling de volledige wagen met nanolex final finish opgeblonken, ook het glas , vreemd genoeg sindsdien geen last meer van gehad... misschien had ik de sealant niet voldoende goed uitgepoetst ofzo...

Stuiteren van de ruitenwissers heb ik af en toe ook last van.
Na een wasbeurt meestal weer verdwenen inderdaad.
Ik ben er niet zeker van of dit komt door 'niet goed uitpoetsen' of dat de laag gewoonweg zo stroef is in het begin...