• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A8 - MY 2011

Wat zijn die nieuwe audi's toch ontzettend dik zeg.... Vraag me dan wel weer af wie een auto zo kan vern*%ken in zo'n korte tijd...

Super resultaat in elk geval weer, maar goed, dat zijn we niet anders gewend
 
Ook een bijzonder plezierig verhaal om te lezen. Heb al eerder geschreven wat ik van deze top detail vind.

Niet om te flamen hoor, maar ik las eerder vanavond een bericht op een ander Nederlands detailforum van een jongen die een "2005 Porsche 997 Carrera S Cabriolet" had gedaan. Doet dat blijkbaar net als jullie professioneel. Maar wat een vervelend en respectloos verhaal zet die jongen neer zeg!

Deze echter lees ik met plezier en is op geen enkele wijze commercieel doorspekt met allerlei vervelende opmerkingen.
Klasse, want zo hoort volgens mij een forum te zijn.
 
Dank voor het compliment.

De eer komt geheel aan jullie toe .
Jullie bepalen de regels en zijn in belangrijke mate verantwoordelijk voor de oh zo belangrijke sfeer op jullie forum. En die is TOP!

Ik heb geen aanmerkingen op die detailer zijn werk. Dat ziet er prima uit, alleen zou het wenselijk zijn dat hij het een ietsie pietsie vriendelijker schrijft, want ik denk dat hij er veel bezoekers van dat forum mee schoffeert.

Ik denk zelfs (maar dat weet je natuurlijk nooit zeker) dat wanneer hij ietsje respectvoller zou zijn tegenover zijn lezers, hij veel meer lovende reacties zou krijgen voor zijn opdrachten.

Welterusten.
(Het wordt tijd voor een Carclean denkbedovertrek van twee bij twee)
 
De Audi A8 is voor een tussentijdse beurt bij ons gewassen en gereinigd, omdat de auto voor een bruiloft ingezet zou worden.

C.Quartz is op deze auto 7 maanden geleden aangebracht en en de tussentijd alleen gewassen met Born to Be Mild shampoo en gedroogd met een Delirium droogdoek, verder is er niets gebruikt.

De sheeting (maar ook de beading) was opvallend goed te noemen en kun je terugzien in dit filmpje:

 
Aan alles wat gezegd is hoef ik niets toe te voegen.
Maar een zwarte A8 in deze staat is toch pure pron ofnie?
Klasse mannen!
 
Sheeting ziet er nog aardig uit inderdaad, heb je ook een update wbt de "krasbestendigheid" van de Cquartz laag? Zat hier nou nog Reload over heen of puur Cquartz?

Ben benieuwd of er nu na 7 maanden zichtbaar minder swirls/krassen in zitten tov een gewaxt oppervlak.
 
Dit was puur C.Quartz, zonder reload. De klant wast zijn A8 met een normale spons (echt waar) en de auto had lokaal een swirl, maar die moesten echt opgespoord worden. Dus wij denken dat het aanzienlijk minder is dan bij een 'normaal' oppervlak.
 
Klinkt veel belovend qua bescherming en ideaal voor de zachtere / krasgevoelige lakken dan..