• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A8 - MY 2011

Mooi verslag van een misschien nog mooiere wagen. Ziet er allemaal goed uit, al kan ik mezelf niet van de mening ontdoen dat met een pure wax er een toch wat nattere/diepere glans zou achterblijven. Dat is natuurlijk wel moeilijk te beoordelen op dergelijke foto's.
 
Dibbuz zei:
Over duurzaamheid kan ik helaas nog weinig over zeggen. Maar eerste indruk is goed. Maar ook hier mogen ze de geur van mij een beetje aanpassen.

Owke, ik had juist de indruk dat jullie deze gebruikte/gebruiken vanwege z'n verwachte lange standtijd, ipv de door ons geroemde dodo's of fuzion (of zelfs de collinite's)

toevallig zondag daarover met bartr123 een gesprek gehad, dat ik als ik een auto voor een niet detailer/poetser moet doen dan ook voor een wax met een lange standtijd zou kiezen en niet één met een standtijd van "maar" enkele maanden.....

want dat is toch de verwachting van C-Quartz ????
 
Haha. Dat is ook heel belangrijk! Lijkt net of je een doek in je handen hebt dus vandaar:p

Ben zelf ook erg benieuwd naar de C.Quartz duurzaamheid! Een paar huizen verderop hier staat een S8 oude type, kan niet wachten om deze een keer te doen.