• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi S4

Patrick zei:
Tim neem aan dat je het tegen mij had;)
Snap idd dat je die auto al had dus vandaar je gaat er op voor uit van S4 naar R8.
Maar waarom zeg je dat het jou auto is als hij bij de dealer te koop staat volgens mij is hij dan toch van de dealer.

Het is mijn auto die de dealer voor me wil verkopen. Hij is dus mijn eigendom, niet ingeruild.
 
ladybug zei:
Je staat er leuk op hoor Tim, je bent IRL een leuke joviale vent en dat straal je op de foto ook uit.

Ik heb de Audi vanmiddag gezien, bloedmooie bak en die glans is gewoon griezelig. Je hangt boven die motorkap en het is net een spiegel.
Bizar! Maar wel heel mooi. Van de krassen zie je niks meer.

Ook de Almera nog bewonderd. Eigenlijk is iedere auto prachtig als je hem goed poetst.

Jij haalde meteen je borstel uit je auto. :D
 
stimpy68 zei:
Eigenlijk zegt de fles helemaal niets, alleen dat je van links naar rechts moet werken en niet alle kanten op. Dat is eem nadeel van de flessen, de info minimaal. Ga van de week nog wel even op verder onderzoek uit. :cool:

Dit is dus wat ik hier en daar ook had gelezen ,maar idd je kan het niet weten tot je het zelf hebt geprobeerd ,het is bij ieder iets anders.
Daarmee dat ik ook vroeg of je niet lang had moeten uitwerken..
Ik meen ooit gelezen te hebben dat je tijden moest werken zoals met de M83.
En veel langer als de SSR 2.5..
:weetniet
 
Tim zei:
Jij haalde meteen je borstel uit je auto. :D
M'n haar heeft nog nooit zo goed gezeten als vandaag 8-o

Trouwens wel matig gedrag van je dealer. Zal er wat met de motorkap gebeurt zijn na een funritje ofzo?
 
Zo Tim, da's een behoorlijk project, ge-wel-dig ! Je hebt die mannen toch wel beloond hè? :D

Mooie S4, zou hij hier op het pad een beetje staan? :heart_eyes:

BTW erg slordig van je dealer.
 
WOW! Echt een prachtige auto de S4...en wtf heeft die dealer met de auto gedaan zeg????...echt niet normaal...maar damn wat glimt hij weer!

offtopic: informatique...stond jij aan de basis van deze shop in het "bovenkamertje" in Berkel en Rodenrijs?...:D
 
@Ladybug: geen idee wat er met de kap was gebeurd! We zagen hier en daar ook vreemd diepere krassen zitten! ]-0

En voor wat Informatique betreft, inderdaad ze zijn in Rodenrijs begonnen!
 
Geweldig als ze zo met je wagen omgaan, geeft echt vertrouwen. Gelukkig hebben Dennis en Adrie hem weer helemaal strak gemaakt, hij ziet er weer geweldig uit.

Gr. Bas
 
Superwagen en een super resultaat! Gelukkig maar dat hij weer zo mooi is...

Die dealer verdient echt een end hout in z'n nek, wat een koekebakker.... }:)w

Ik zou hem toch nog even de foto's mailen van zijn 'poetswerk', kan hij zien wat hij heeft aangericht en hoe het écht hoort.
 
heeft de dealer hem schoongemaakt met een sorbo schuursponsje ofzo,allemachtig niet
normaal meer man}:)w
breng je nu ook ff je r8 erheen heb je in iedergeval weer een leuke kleus voor de boeg
als hij weer terug komt:D
 
Wat een prutsers zeg zou m'n auto daar niet meer brengen ..... gelukkig is alles weer goed gekomen echt heel mooi geworden.
 
Wat een ellende met die lak. Nooit meer naar deze dealer gaan? Hoe verzinnen ze het om andermans eigendom zo te bewerken :no
 
Jeetje Tim wat heeft die auto al te leden gehad. Of ben je de buurman met zijn verf al vergeten? :) Goede herinneringen aan die auto trouwens, blijft een vette bak!

Ben je morgen overdag op de zaak dan hobbel ik even langs, heb wel wat extra spullen nodig na mijn retourtje Franse Zuidkust :party:
 
Tim zei:
Niet de meest charmante foto, maar het was ook even voor de lol zo gemaakt natuurlijk!

Mijn vorige zaken gingen goed, met Carclean gaat het ook goed, maar daarvan kan ik die auto's niet rijden hoor.

Wel door de verkoop van mijn 50% belang in Informatique:

www.informatique.nl

Zit ik een beetje te struinen in wat oude topics (moet babysitten vandaag dus wat doe dan anders) zie ik dat Tim in het verleden medeeigenaar is geweest van Informatique. Ik ben dus al heel lang klant bij Tim. Als je de lijn doortrekt zoals je met Informatique begonnen bent dan komt het wel goed. Alleen niet TE groot gaan groeien hè, want dan gaat die persoonlijke "touch" en daarmee de aantrekkingskracht er een beetje af.
 
Ook ik zit te struinen en volgens mij heeft Tim ook als navigator gediend van de snelste man uit mijn omgeving? Theo van den Berg?
 
wesje zei:
Ook ik zit te struinen en volgens mij heeft Tim ook als navigator gediend van de snelste man uit mijn omgeving? Theo van den Berg?

Nee dat is zijn broer, Tim reed zelf in een Lancer EVO :party: