• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi TT-Roadster

276159

Detailing rookie
27 dec 2008
196
0
Gisteren de auto van me ma gepoetst, helaas slechte foto's aangezien ik enkel me telefoon bij de hand had. 's ochtend vroeg in morgen begonnen met de auto, en was om half 9 klaar met de auto.

Stappen
- Gewassen met Dodo Born to be Mild
- Gekleid met Dodo milde klei & PB Spray en Wipe (1:1)
- 2e keer gewassen met Dodo Born to be Mild
- PB SSR 2.5 + green cutting pad (voor de plaatselijke krassen)
- PB SSR 2.5 + white cutting pad (hele auto), nabewerkt met SSR 1 + light green & PB Proffesional Polish + zwarte pad
- PB Black Hole + blauwe pad
- PB EX-P + rode pad
- PB Natty's
- Velgen gewassen met Meguiars Gold Class Shampoo. Plaatselijke vervuiling gekleid met de meg. klei & PB S&W
- Velgen in de wheelsealant
- Trims in de PB Trim Restorer
- Banden in de PB Bold 'n Bright
- Ramen met Mothers Glass Cleaner
- Finishing touch de auto nagelopen met Meguiars QD

21032009135.jpg

21032009137.jpg

21032009136.jpg

21032009138.jpg

21032009141.jpg

21032009145.jpg

21032009143.jpg

21032009144.jpg

21032009146.jpg
 
Tot nu toe niet. De auto is in september voor 5000 euro overnieuw gespoten, nieuwe ramen & rubbers, dus die staat nog wel strak (is nadien nog niet buiten geweest). Verder houdt me pa die wel super goed bij, dus zullen er weinig swirls te vinden zijn.

Me ma is in ieder geval super trots op haar auto. Ze is nu al 2 dagen achtereen gaan kijken hoe mooi tie glimt :D
 
Ze is er ook blij mee gelukkig. Hij gaat nu maar voor 1 auto weg, dus Tim mocht je die van jou ooit weg doen :D
 
Slechte foto's of niet de glans is er niet minder om zo te zien!
 
Ondanks de wat bewogen foto's is de glans echt wel goed te zien! :cool:
Aan je stappenplan is ook niks mis mee, alleen persoonlijk zou ik de black hole met de zwarte pad hebben gedaan ipv de blauwe.
Netjes gedaan! :)^
 
Had inderdaad gelezen dat BH het beste met de zwarte pad aangebracht kon worden. Enkel had ik deze al gebruikt voor de PB-PP, en wilde niet 1 pad voor 2 producten gaan gebruiken. Had nog getwijfeld om de polish met een light green na te bewerken, en dan de zwarte te gebruiken voor de BH.

Toch maar meer voorraad hebben, dan staan we niet zo voor die dilemma's :grinning: